Hurra for degHurra. Over 2222
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for degHurra. Over 2222
Mannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem hanKoteletter i brun saus, poteter og grønnsaker. Men mannen jobber overtid, så blir nok ikke før i sekstiden. Og jeg som er sulten nå!![]()
På tide med en liten dupp kanskje da?
Koselig med besøk da?![]()
Ja, det hadde jo vært krise for gresset å vente en halvtimeMannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem hanSå jeg og femårigen spiser vel bare først. Har snart gitt opp det å sitte sammen å spise, for mannen har jo aldri tid!
![]()
Greit når man finner nye stederSkapet jeg har frigjort et hadde jeg egentlig tenkt å selge fordi det ikke passet helt inn der hvor det stod. Men nå fant jeg en ny plass til det i stedet![]()
Ja det er jeg helt enig med deg iSyns det. Er deilif med noe som er vårt og som vi har valgt ut. Også er det digg med noe som er helt nytt og![]()
Jeg vil ha posen jegKlapp på skuldra* Får satse på bilstol du nå daNei, vent.. Den vil jo jeg ha!
Ikke helt ennå neiGratulerer med det
Kan puste rolig ut nå![]()
Nei, jeg ser jo at folk ikke har råd. Det er altfor dyrtskjønner du ikke det? Helt ærlig? Det er faktisk ikke alle som har penger til en elektriket
Vil ha alle premiene jegJeg vil ha posen jeg
JaSamme her. Mange skrekkhistorier! Får helt vondt inni meg.
Tusen takk for detGrattis med det!
Ja ikke sant! Mistenker han sterkt for å spise junkfood på jobben, som gjør at han er mett når han kommer hjem.. Nå ffikk jeg i tillegg beskjed av femåringen som har vært over hos naboen at han har spist pasta der, og er ikke sulten. Så da sitter jeg her da, med en haug med mat og bare jeg som er sulten!Ja, det hadde jo vært krise for gresset å vente en halvtime![]()
Tror kanskje ikke det neiVil ha alle premiene jegmen det går vel kanskje ikke
![]()
Ja, ble veldig fornøyd! Og tenkte litt spnn "hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det før?"Greit når man finner nye steder
Kom hit med maten duJa ikke sant! Mistenker han sterkt for å spise junkfood på jobben, som gjør at han er mett når han kommer hjem.. Nå ffikk jeg i tillegg beskjed av femåringen som har vært over hos naboen at han har spist pasta der, og er ikke sulten. Så da sitter jeg her da, med en haug med mat og bare jeg som er sulten!
Skulle jeg gjerne gjort!Kom hit med maten du![]()
Klart det er farlig men har man ikke penger så er det ike rart de gjør detNei, jeg ser jo at folk ikke har råd. Det er altfor dyrtmen tilgjengjeld så er det livsfarlig om folk kobler feil. Det er så mange skrekkhistorier du vil ikke tro det...
ta bestefar feks som hadde spiker i steden for sikringer. Livsfarlig! !
Eller de som hadde koblet feil hos bestemoren sin. HUn fikk 220 v gjennom seg hver gang hun dusjet. Bare et under at hun ikke døde.
Nei, får vel jekke meg litt da kanskje..Tror kanskje ikke det nei