Lolo
Forumet er livet
Mhm, og jeg har en stor brettejobb å gjøre i dag...Det føles veldig deilig når kleshaugen er mindre og alle har rene klær, ferdig brettet på riktig plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, og jeg har en stor brettejobb å gjøre i dag...Det føles veldig deilig når kleshaugen er mindre og alle har rene klær, ferdig brettet på riktig plass![]()

Det er veldig koselig. Blir jo så forelska i de små♡Neida det er jo ikke det,men man sjekker vel lkevel. Koselig også da å se på når de sover
Bra jobba altså!Hurra bare 92 innlegg igjen til 2222
Ah, ok. Er ikke så dreven at jeg har fått med meg slikt enda jegTror det bare har dabbet av som det vanligvis gjør midt i måneden![]()
Når det i løpet av dagen du også daHurra bare 92 innlegg igjen til 2222
Er litt deilig også regner jeg medTilbake til hverdagen for fullt![]()
er ikke helt sikker på det. Må snrt begynne å gjøre ting og da går det nok ganske i ett til kveldenNår det i løpet av dagen du også da![]()
takk takk, jeg som bre skulle gå for 700 denne mnd.Bra jobba altså!
ja det blir mn jo helt klartDet er veldig koselig. Blir jo så forelska i de små♡
Ok, i morgen daer ikke helt sikker på det. Må snrt begynne å gjøre ting og da går det nok ganske i ett til kvelden
Burde blitt det altsåJepp, blir en egen skill det der?![]()
Hehe, ekte skravledame som deg klare vel nesten alltid toppkravet?takk takk, jeg som bre skulle gå for 700 denne mnd.
Jeg har senga til mink full av for små klær etter alle barna. Tiltak å gå igjennom dem!Mhm, og jeg har en stor brettejobb å gjøre i dag...
Ja i morgen går det vel sikkert.Ok, i morgen da![]()
Nei det har vært noen mnd uten å klare detHehe, ekte skravledame som deg klare vel nesten alltid toppkravet?![]()
21 mndHvor gammel er jenta di?
God bedring til eldste dinJeg driver og forer en syk eldste med varm sjokomelk og kjeks samt koser med lille U som ligger ved siden av meg
Det blir spennende ja. Stor eller liten bhg?21 mndstarter i barnehagen til mandag så det blir spennende
![]()
Ok. Vi var jo der midt i fellesferien, så midt på dagen var det bare noe helt sinnsykt med folk. I hvert fall på enkelte av attraksjonene. Inne i kaptein Sabeltanns verden var det på et tidspunkt så mye mennesker at det nesten ikke var framkommelig der inne!
Ble det IKEA eller?