Ja den i Drammen ble lagt ned og ny åpnet på furusetEr det Barnas hus outlet på Furuset, det viste jeg ikke.
Var på Ullevål tidligere, og er dette det samme er det verdt et besøk.
Hvor på Furuset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den i Drammen ble lagt ned og ny åpnet på furusetEr det Barnas hus outlet på Furuset, det viste jeg ikke.
Var på Ullevål tidligere, og er dette det samme er det verdt et besøk.
Hvor på Furuset?
KoseligVi ligger i sengen og ammer![]()
den ligger inne på furuset senter og er bittelitenVet ikkebare fant det på nett
![]()
Okijeg har vært der og synes det var skikkelig dårlig der.!
min sov også mye fra starten, måtte sjekke han flere ganger da han sov ;9
Uff da...Nei det er tven, skulle gjerne hatt den i går jeg,)
Jepp, utnytte de maks!En ganske lei tanke i grunn..Jaja, får nyte de våkne timene godt
![]()
Det var omtrent ingenting der ,men hørte noen sadet skulle utvides ,om det er gjort er det kanskje bedreOkitakk
Det er posten som surrer. Forrige gang hadde de glemt å scanne den inn, jeg var på postkontoret flere ganger å spurte tter den for jeg synes det var så rart det tok så lang tid, men fikk beskjed omå være tålmodig så kom den.. Jeg endte opp med å ta kontakt med hovudkontoret etter 5 uker som da fant ut at den ikke var scannet inn
Det er ikke noe problem, sovner med en gang han har gjort det![]()
Haha, herlig.Sitter og ammer lille U, eldsten sitter og ser på og prater med meg.
Lille U sovner, jeg "kobler han av", legger han på teppet sitt og legger teppe over.
Da utbryter eldsten, "mamma, hvorfor er puppen din så stor?"
Det er det, men vi får ikke gitt den før bestefar er med oss og dit skulle vi jo i går så han kunne gi denUff da...
Men en dag er ikke så mye.
Det viktigste er at den kom til slutt
Det føles veldig deilig når kleshaugen er mindre og alle har rene klær, ferdig brettet på riktig plassDet må jeg snart begynne med og..
Ja jeg synes også det. Er så irriterendeDårlig arbeid dakjedelig når det skjer flere ganger
![]()
Neida det er jo ikke det,men man sjekker vel lkevel. Koselig også da å se på når de soverIkke sant. Må jo sjekke om de puster
Men det kan vel fort endre seg, så så lenge hun er frisk og legger på seg osv så er det vel ingen grunn til bekymring![]()
De bør smakes! Mye av maten der som er god, iallefall til å være så vanvittig billig! :ODem har jeg ikke smakt:O sist vi var der kjøpte vi bare no kanelboller. Var gode dem og da![]()
Så siden dette er tredje er det sikkert ikke noe nytt.De bare forteller litt om utviklingen til babyenog hva man bør og ikke bør gjøre
Og dra dem ut i det lengsteJepp, utnytte de maks!![]()
Godt jeg ikke er den eneste treigingen her!Ikke jeg heller..
Bra, vi skal nok få det til til slutt!Jeg er med![]()