Nå sovna hu igjen !
Han her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sovna hu igjen !
Åj for noen tøffinger som turte det!
Haha, jungelbob'en 8 ganger jaFornøyd hn da
![]()
Høres ut som dere har hatt det helt knall! Og for en vinnerlykke! Vant bare et småbamser vi!Været vært bra og?
Deilig da!Ja, det er like greit. Dessuten hadde jeg permisjon frem til 1.juli så jeg lider ingen nød.
Jeg ble litt irritert for jeg ville sove merHan her ogmeb har ikke tid til å sove mer selv.. Får jo besøk
![]()
Da må du legge deg daJeg ble litt irritert for jeg ville sove mer![]()
Ok. Vi var jo der midt i fellesferien, så midt på dagen var det bare noe helt sinnsykt med folk. I hvert fall på enkelte av attraksjonene. Inne i kaptein Sabeltanns verden var det på et tidspunkt så mye mennesker at det nesten ikke var framkommelig der inne!D var varmere i går enn på søndag, men færre folk. Mannen overraska seg selv tror jeg![]()
Gidder ikke det når jeg først har stått oppDa må du legge deg da![]()
Ja, jeg er fornøyd i hvert fallDet er veldig bra!
Dem har jeg ikke smakt:O sist vi var der kjøpte vi bare no kanelboller. Var gode dem og daLiker maten der da! Spareribsene er knallgode!![]()
Så deiligHer ble det pannekaker![]()
Hihi! Får så innmari mange sånne puppekommentarer fra min og. "Mamma, hvorfor har puppene dine fått sånn sprekk?"osvSitter og ammer lille U, eldsten sitter og ser på og prater med meg.
Lille U sovner, jeg "kobler han av", legger han på teppet sitt og legger teppe over.
Da utbryter eldsten, "mamma, hvorfor er puppen din så stor?"
Helt greit, detDeilig da!
Glad for at det gikkVi er flinke![]()
Er jo litt fint at de er nysgjerrige da.Hihi! Får så innmari mange sånne puppekommentarer fra min og. "Mamma, hvorfor har puppene dine fått sånn sprekk?"osv
Ha en fin dag, musemor![]()
Så absolutt! Sofa, serier og noe godt å spise... Gleder meg til kvelden alleredeEnighelt fantastisk!!
Ja ikke kald hele tidenBare et lite sekund.
Det er det, får jo ikke vært med på løp pga det.Æsj, så kjedelig. Bør ikke løpe for mye på asfalt jeg heller, men litt går heldigvis bra.
Nei vi har ikke fått den. Har sendt mail til postenHar dere ikke fått den enda???
Nei, de fleste løp er jo på asfalt...Det er det, får jo ikke vært med på løp pga det.
Høres ut som en deilig start på dagenGod morgenHer nyter vi lang og deilig morgen i senga. Lillegutt leser bok, vi andre dupper litt
![]()