Ja, her har tiden rett og slett gått litt fra meg. Når kvelden kommer er jeg så innmari trøtt!Haha, jeg og. Føler det har blitt så lite skravling og de siste dagene.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, her har tiden rett og slett gått litt fra meg. Når kvelden kommer er jeg så innmari trøtt!Haha, jeg og. Føler det har blitt så lite skravling og de siste dagene.![]()
Ja verkligen :-(Å nei så kjipt!
Krysser fingrene for detNå skal jeg sove sammenhengde en hel natt. Håper snuppis er med på planene. God natt![]()
Haha, bortkasta tid å sove! Men merker det begynner å stramme i øyelokkene ja.Ja, her har tiden rett og slett gått litt fra meg. Når kvelden kommer er jeg så innmari trøtt!Men legge seg? Neeei, det har jeg ikke tid til!
![]()
Blitt veldig glad i pinterest også da. Mye inspirasjon for alt!Samme her![]()
Blitt veldig glad i pinterest også da. Mye inspirasjon for alt!
Det hørtes ut som en heftig helgEndelig mandag!
Snakk om kjip helg, katt i krigen, veterinærbesøk, blod, gørr, og en massiv regning. Hurra.
Dere andre hatt en fin helg?
Finnes andre ting å bruke tiden på jaHaha, bortkasta tid å sove! Men merker det begynner å stramme i øyelokkene ja.![]()
Anbefales! Finner tutorials på alt fra hjemmelagde leppepomader til how to build a car, liksom. Til og med mannen her bruker pinterest - og han vet knapt at instagram eksisterer.Det har jeg faktisk ikke sjekka ut enda![]()
Ooh, skal du få ny tv?Gaaah når skal den tven sendes videre da
Nei kengubarnet får av bestefarOoh, skal du få ny tv?![]()
Oh yes! Er litt fælt at man bruker så mye av livet på å sove.Finnes andre ting å bruke tiden på ja![]()
Jeg er alltid dårligEr det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?
satser på detJa da får vi håpe det har økt![]()
Ikke jeg hellerHåper ikke skravlinga dabber av såpass tidlig. Jeg har jo ikke halvveis til 2222 engang! :O
Da må du bare lage litt livHåper ikke skravlinga dabber av såpass tidlig. Jeg har jo ikke halvveis til 2222 engang! :O