Jeg kjenner at hverdagen har tatt meg!Er det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner at hverdagen har tatt meg!Er det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?
God natt!Nå skal jeg sove sammenhengde en hel natt. Håper snuppis er med på planene. God natt![]()
Wow, jeg er imponert!Har greid over 200 innlegg idag og er nå bikka 1000 innleggHurra!
Det er så digg å være nytrent!God kveldsliten etter en hard treningsøkt på senter. Men føles bra
![]()

Ja da får vi håpe det har øktNei jernlageret mitt var så lavt etter min MA i mars så har tatt jern. Får svar på onsdag hva den ligger på og skal ta nye prøver for vet at det ikke er bra :O har hatt 22 før så kroppen er blitt preget. Tar 2 Jerntabletter om dagen nå![]()
Liker maten der da! Spareribsene er knallgode!Åja! Åh, jeg elsker å gå sånn og kikke daPlanleggingsdele n er gøy den og da
![]()
Ja vært en ok helg.Endelig mandag!
Snakk om kjip helg, katt i krigen, veterinærbesøk, blod, gørr, og en massiv regning. Hurra.
Dere andre hatt en fin helg?
Aha, så veldig profft ut!Takk![]()
Bruker en makeup-svamp og dytter på lakk ;-)
Hihi, skal ikke se vekk fra det nei.Det er en mulighet!
"Nei, hun har faktisk fått nok"![]()
Lærer mye av å se på YouTubeAha, så veldig profft ut!![]()
Oh no, for en fæl start på uka! :OEndelig mandag!
Snakk om kjip helg, katt i krigen, veterinærbesøk, blod, gørr, og en massiv regning. Hurra.
Dere andre hatt en fin helg?
Haha, sant det! Der jeg lærte å strikke.Lærer mye av å se på YouTube![]()
Visste ikke de hadde spareribs der engang jegLiker maten der da! Spareribsene er knallgode!![]()
De må prøves, dersom du liker den slags!Visste ikke de hadde spareribs der engang jeg![]()
Kan ikke løpe på asfaltEgentlig? Og du skal ikke, fordi...?
Haha, jeg og. Føler det har blitt så lite skravling og de siste dagene.Tror jeg har fått lakenskrekk...![]()
Det er veldig bra!Har greid over 200 innlegg idag og er nå bikka 1000 innleggHurra!
Det blir alltid roligere utover mndEr det mange som har falt av, eller er man bare dårligere på å skravle nå?