Må få unna litt fra badet, fylles alt for fort oppBlir klesvask her og idag, gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må få unna litt fra badet, fylles alt for fort oppBlir klesvask her og idag, gitt![]()
Trenger ikke tenke på det hvis du ikke er i form daIsj, klesvask... Ikke minn meg på det![]()
Må bare passe på at pausen ikke blir for langDet må jeg og. Men akkurat nå har jeg pause og koser jeg meg med en kopp kaffe. Får ta det etterpå.
Hehe, ja det var det da.. Fort gjort at pausen blir litt lang.Må bare passe på at pausen ikke blir for lang
Skulle helst ha vasket flere maskiner i dag![]()
Må få unna litt fra badet, fylles alt for fort opp![]()
![]()
Jeg savner sårt mitt gamle vaskerom. Her vi bor nå, er vaskerommet ca halvparten av størrelsen. Har ikke funnet systemet enda.![]()
Aha, ja, da må vel hybelkaninene fjernes fra hjørnene ja!![]()
Jepp! Men er innmari trøtt for tida, så tror nesten ikke en bombe kunne Vekka meg !![]()
Det skal ikke det. Var bedre når jeg hadde vaskerom altså. Da slapp jeg se det hele tidaHehe, det skal ikke mange dagene til![]()
Det er jo nå jeg er hjemme jeg burde passe på. Hvis jeg orker.Trenger ikke tenke på det hvis du ikke er i form da![]()
![]()
Det skal ikke det. Var bedre når jeg hadde vaskerom altså. Da slapp jeg se det hele tida![]()
Ååå, det har jeg lyst på og!!Aldri hatt vaskerom jegdet hadde vært luksuuuuus!
![]()
Har du sovet godt?God morgen! Da var vi oppe her i heimen og![]()
God tur og lykke til. Bor dere langt unna (?God morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Han ble vekt 9.30Regner med han er våken nå![]()
![]()
Tusen takkGratulerer så mye med stor gutt![]()
Haha, ja, er vel et first world problem, å ha lite vaskerom.Gaad, jeg savner vaskerom..punktum!![]()
Ikke verst! Er han fornøyd med dagen så langt da?Han ble vekt 9.30
Han er veldig fornøydIkke verst! Er han fornøyd med dagen så langt da?