Det er ditt valg![]()
Er jo det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ditt valg![]()
Så, der var mediefri aften ferdig og bestått!hva skravler vi om idag?
God nattnpen timer med søvn før vi skal opp å feire kengubarnet
Greit å få inn et par innlegg før dagen er offisielt over ja!Greit å få den overstått da![]()
Greit å få inn et par innlegg før dagen er offisielt over ja!iallefall hvis jeg skal ha sjans til å nå 1500 innlegg.
God natt og hurra for kengubarnetGod nattnpen timer med søvn før vi skal opp å feire kengubarnet
Oh yes. Men 2222 tror jeg blir for ambisiøst for meg. Jeg er jo skravlejomfru.Ja, det er viktig å ikke bli hengende for langt bak![]()
God nattGod nattnpen timer med søvn før vi skal opp å feire kengubarnet
Vi klarer detOh yes. Men 2222 tror jeg blir for ambisiøst for meg. Jeg er jo skravlejomfru.![]()
Oh yes. Men 2222 tror jeg blir for ambisiøst for meg. Jeg er jo skravlejomfru.![]()
Ting tar tid. Spesielt sånne småting som lister. Vi har total renovert et hus. Hadde vi vist at det sto så ille til med huset, så hadde vi aldri kjøpt detTihi, er skyldige der vi og. Flyttet til nytt hus i sommer da, og denne ganga har vi vært mye flinkere. Har nok noe med at det ikke er like mye å pusse opp i dette huset som i det gamle.
I gamle huset, tok det nøyaktig 2 år og 5 mnd å bli HELT ferdige med badet. Fuging og pyntelister og foringer.![]()
Meget imponerendeAldri si aldri... Jeg var skravlejomfru i april, og klarte målet da![]()
Hvor mange innlegg har du nå ca?Vi klarer detjeg har aldri skravla så mye som denne mnd
Jøss, den er ikke verst! Har du noengang vunnet noe ?Aldri si aldri... Jeg var skravlejomfru i april, og klarte målet da![]()
En vet jo aldri. Jeg ammet de to første til de var rundt to år. Ammer fortsatt snuppa selv om jeg var fast bestemt på å slutte tidlig.Er jo detmen skal aldri si aldri, kanskje jeg ammer mye lengre enn jeg ser for meg nå
![]()
Rett under 1000 denne mndHvor mange innlegg har du nå ca?
Usj a meg, litt katta i sekken?Ting tar tid. Spesielt sånne småting som lister. Vi har total renovert et hus. Hadde vi vist at det sto så ille til med huset, så hadde vi aldri kjøpt det
En vet jo aldri. Jeg ammet de to første til de var rundt to år. Ammer fortsatt snuppa selv om jeg var fast bestemt på å slutte tidlig.