Krysser fingrene for detHan pleier å bare ville ha litt pupp og så sove igjen, men ikke i dag..
Høres ut som om kanskje han snart sover nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detHan pleier å bare ville ha litt pupp og så sove igjen, men ikke i dag..
Høres ut som om kanskje han snart sover nå
Haha, jeg er kjent for å være et skikkelig stabeis til tider. Så jeg kommer antageligvis til å si noe ala "Nei! Jeg MÅ faktisk ingenting! Jeg drar hjem!" mens de holder på å sy meg nedentil eller noe.Jeg kommer til å sette meg SÅ på bakbeina jeg! "Nei jeg vil ikke ligge å snakke om været med ukjente blødende damer i tre døgn og høre dem Snorke og unga smatte!" Ææææææ!
Utenfor bergen![]()
Nei, men det er mange miljøgifter som følger med morsmelken.Akkurat passeer jo ikke fullamming
Bra vi er forskjelligeJeg synes det er litt lenge.
Ja, dessverreDa er d et godt stykke ja!
2 år hva da?
Kanskje dere rett og slett må det
Litt spent på stor familien din har hytte, for jeg eier et hyttefelt hertenk så artig om de leier hos meg?!
Ikke hvis man har fornuftig kosthold og spiser nok.Nei, men det er mange miljøgifter som følger med morsmelken.
Det er også mye bra som følger med denNei, men det er mange miljøgifter som følger med morsmelken.
JeppBra vi er forskjellige![]()
Det er en stundTo år med amming..
Akkurat passe det
Det hjelper jo, men fortsatt mye skumle greier som følger med. Skal se om jeg finner en linkIkke hvis man har fornuftig kosthold og spiser nok.
Det er en stund
Satser på det altsåDet er forhåpentligvis fort gjort
Ja, for all delDet er også mye bra som følger med den
Det er ditt valgHm..nå har jeg ikke erfaring, så skal ikke uttale meg for myemen tror ikke det blir så lenge her...