Det må det gjøreSatser på at det kommer i løpet av uka nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det gjøreSatser på at det kommer i løpet av uka nå![]()
Da satser vi heller på at maskinen snart er fikset igjenJa ellers ringer jeg mamma
Hun liker å vaske opp...![]()
Høres bra ut. Du får si fra om du ikke finner fram daDa kommer jeg og banker på vinduet i mårra i stedet![]()
SelvfølgeligI babyen såklart![]()
Høres jo ut som du har en grei reserveplan da!I tillegg har jeg jo erfart at jeg føder lett, så jeg troooor reelt sett vi skulle klart oss med en "jm er på vei i en ambulanse, og barnevakten er på vei så fort de kan" løsning også, om så mannen måtte trå til som medhjelper. Det er mer ideelt å ha ham til å holde meg i HENDENE, så jeg reelt sett kan henge etter ham, ettersom lårene mine lammes av rier enn å ha ham til å ta mot, men må jeg så må jeg. Holde meg i badekarkanten, og føde på badegulvet da (håndklær så det blir mykt) det er jo normalt det varmeste rommet i huset. Ideelt sett slenge noen hpndklr i trommelen, ikke for å tørken, men så de blir myke og varme, til å tørke baby med.
Joda, jeg rakk å tenke veldig godt gjennom dette her en morgen jeg ble liggende våken, eller halvvåken des i drømme, skjønner du.
Trolig rekker vi sykehuset og får den der, gjerne i et badekar, med jm og det hele
Sier ikke nei til en gave jegDet må det gjøremed en liten gave som plaster på såret
en voksi pose for eksempel
![]()
Ja på Systembolaget såØl og vin også om jeg ikke tar helt feil
hw heHehe, stakkar mannen da! Du får høre hva han vilKan jo hende han prøver å tilby deg no..?
Men det er jo fortsatt veldig godt og høyt HB ;-)Jeg føler meg dårlig, men er jo ikke så rart da hb gikk fra 14,5 - 13,2 på litt over 2 uker så gir det litt mer tiddrikker mellom 1/2 liter - 1 liter
![]()
De her må tømmes hvertfall før de kastesDet påstår mannen het og men hat ikke sett han fikse noe på de ham har stående på de 4,5 årene vi har vært sammen...han har heldigvis bare 2 da![]()
Ååh...så heldig du ertipper storesøster er i ekstase?!
Men ja, slitsomt...![]()
Hvor mange har dere?Ja det er innmari koselig. Ikke mange gangene ila livet man for oppleve det, så må bare nyte detBlir vel mest sannsynlig vår siste og
men har jo ikke bestemt os s helt da
![]()
Så koseligdu blir nok overrasket over hvor vakkert det er her!!
![]()
He he joda men var babyen jeg mente nåMannen er det ikke så farlig med?![]()
Det gjør jeg ogsåIkke jeg heller. Tar kvelden før elleve![]()
Det sa legen og, men bærer preg av det fordi jeg har lite jern. Bedrer seg snart får vi håpeMen det er jo fortsatt veldig godt og høyt HB ;-)
Jeg hadde 5.3 etter min første fødsel, da var jeg dårlig noen dager ;-)
Er vel ikke til å unngåJa, det håper jeg virkelig![]()
De ble de jaSelvfølgeligble de glade for gaven?
Ååh...du er så heldig![]()