Ingen som orker følge med når det er så roligHehe...det er jo litt vesentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som orker følge med når det er så roligHehe...det er jo litt vesentlig![]()
Skjønner du tenker tanken om hjemmefødsel da!Du skjønner
Min første er født fem timer etter første rie. Så da ble jeg forberedt av alle på at neste kommer til å gå ENDA fortere, så ring på jm når du kjenner at det er igang, ikke vent for lenge. Som sagt så gjort. Jeg våknet med rier sånn på den tiden vi pleier å våkne, og vi sto opp "og satte igang sirkuset", varslet jm, og min mor som var i huset som barnevakt. Og jm kom, og riene.... jo de forsvant. Og ble borte et halvt døgn før de kom igjen.
Og jeg burde ant det allerede nesten før vi sto opp, for riene mine var regelmessige helt til jeg begynte å ta tiden på dem med rieteller, det første som skjedde var at jeg hoppet over en, og etterhvert som jeg sto opp og fokuserte på at "baby kommer snart!!" så riene mer og mer.
Så denne gangen vil jeg være SIKKER på at de er igang, sikkelig, og altså også holder stand når jeg bruker rieteller og tenker på at baby kommer. Og om den da knaller til og KOMMER så fort som de TRODDE lillesøster skulle gjøre.... så er det litt for langt med den lille halvtimen i bil (om vi slipper rushen da, satse på det) i begynnelsen av januar altså....
Vet ikkeHva maser han om da?
Ja!!!Du må jo skravle![]()
![]()
Det har du ikke tid tilJa!!!tenk hvor mange innlegg jeg går glipp av om jeg må vaske opp hele dagen
![]()
Det er ihvertfall et nydelig synJa og noen perioder er mer sjarmerende enn andremen akkurat nå nyter jeg bare synet av et barn som endelig sover
![]()
Kunne tenkt meg en tur dit, men det er jo så langt unnaSliten!!! 6 timer i Dyreparken, og skal tilbake dit imorgen + på Ikea!![]()
ja virket sånnHun skulle nok bare sjekke om du fortsatt var der
Håper hun sovner greit igjen..

Æsj...de tennene kan lage mye trøbbelhun sliter med jekslene sinemen var flink jente å la seg ned på puta til pappa og snart sover henne <3
Ja det burde duMå nok ta kontakt med dem i morgen.
Har sendt en Mail nåJa det burde du![]()
Hvor gammel er han da?Mhm det er det. Stakkars sønnen
HahaVanskelig å skravle når mannen maser så fælt. . He he
Det skjønner jeg godtÅååååååå jeg er helt forelska!
jaÆsj...de tennene kan lage mye trøbbel![]()
Hihi, enn om oppvasken veltet målet ditt...!Ja!!!tenk hvor mange innlegg jeg går glipp av om jeg må vaske opp hele dagen
![]()
Haha , du sitter med tlf Så du hører ikke helt hva han sier..?Vet ikke![]()
Sånn å forstå. Jeg synes nemlig det var dårligvekker barndomsminnene mine![]()
Jippi, grattis med detJeg klarte akkurat 900![]()