Skravletråd august

Nei det er ikke noe særlig å skulle ta slike ting for hånd! Og 2 maskiner og mye tørke muligheter er nok noe man kunne trenge med en stor familie og mye klesvask ja :)

Vi har tørketrommel og tørkeskap og inntil flere tørkestativ, så tørkedelen er grei. Vi har bare ei vaskemaskin da, men med 8 kg kapasitet tar den nå en del, så det går greit

hun sliter med jekslene sine :( men var flink jente å la seg ned på puta til pappa og snart sover henne <3

Vi har tørketrommel og tørkeskap og inntil flere tørkestativ, så tørkedelen er grei. Vi har bare ei vaskemaskin da, men med 8 kg kapasitet tar den nå en del, så det går greit

Ja da er det ikke noe galt med tørke mulighetene :)

Du skjønner

Min første er født fem timer etter første rie. Så da ble jeg forberedt av alle på at neste kommer til å gå ENDA fortere, så ring på jm når du kjenner at det er igang, ikke vent for lenge. Som sagt så gjort. Jeg våknet med rier sånn på den tiden vi pleier å våkne, og vi sto opp "og satte igang sirkuset", varslet jm, og min mor som var i huset som barnevakt. Og jm kom, og riene.... jo de forsvant. Og ble borte et halvt døgn før de kom igjen.

Og jeg burde ant det allerede nesten før vi sto opp, for riene mine var regelmessige helt til jeg begynte å ta tiden på dem med rieteller, det første som skjedde var at jeg hoppet over en, og etterhvert som jeg sto opp og fokuserte på at "baby kommer snart!!" så riene mer og mer.

Så denne gangen vil jeg være SIKKER på at de er igang, sikkelig, og altså også holder stand når jeg bruker rieteller og tenker på at baby kommer. Og om den da knaller til og KOMMER så fort som de TRODDE lillesøster skulle gjøre.... så er det litt for langt med den lille halvtimen i bil (om vi slipper rushen da, satse på det) i begynnelsen av januar altså....
Ja, ok, da kan jeg skjønne bekymringen din!! Men får håpe du rekker sykehuset i hvert fall. Eller finner en jm som kan være med hjemme:)

Brunlanes er jo her jeg bor:D er jo et stort område da men...

Så spennende! Da får vi se på tirsdag da, hvordan d er i området du bor ;)

De har hytte i hyttefelt I virka d som når jeg så på innsjekkinga deres på Facebook :p

Back
Topp