Snart i mål du nå da, det går unnaHar ikke sett på den på flere dagen, men så nå nettopp at jeg var kommet over 2.000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart i mål du nå da, det går unnaHar ikke sett på den på flere dagen, men så nå nettopp at jeg var kommet over 2.000![]()
Ja, to denne uka og to nesteDa er det kansje veldig greit å få dem med det samme da og bli ferdig med dem
Det var lurtSkal til legen på onsdag så tar det evt da![]()
Gratulerer med dåpsdagen
Hatt en fin feiring?
Så deilig, gikk det som planlagt?
Og så 2,5 uker til neste gangJa, to denne uka og to neste![]()
Ååå, ul i morgen jadet er første ultralyden eller? Jeg ble satt tilbake ei uke da jeg var, og fikk flytta terminen fra 19.11 til 26.11
Kontakter reperatør i morgen siden maskinen er kjøpt 2013Skjønner jeg godt! Og i morra blir det shopping av ny maskin??
Så bra at det ble en fin dagTakk!
Ja, det har vi.Tror det var slitsomt for dåpsbarnet, for han sov veldig mye.
Ja, det gjorde det.Vi hadde det veldig kjekt! Masse god mat, og ungene koste seg.
![]()
ja veldigSå spennende da![]()
Og når var forrige da?Hver fjerde time.![]()
Det har det på en eller annen måteDet er helt sant! Det meste er en periodeOg alt har sin sjarm
![]()
Takk, jeg elsker denFin den tapeten dere har på veggen bak der
jaSå deilig dahvor gammel er hun?
Nettopp, den ene perioden avløses av en nyJoda men håper ikke han har tenkt å fylle bh min med gulp i flere år fremovereller bli amma i flere år for den sakens skyld
så akkurat nå trøster jeg meg med at alt er bare for en periode, selvfølgelig før en ny periode dukker opp
![]()
Hvorfor tror du det blir ufrivillig hjemmefødsel da?
Hihi, skjønner at du har planen delvis klar i hodet. Jeg har liksom ikke tenkt like mye på det. Men har ikke valgt hjemmefødsel da, så håper jo jeg kommer meg på sykehuset.
Har da annet å gjøreHadde ikke jeg orket heller![]()
Weee, skal du på ordinær UL i morgen?!?!Urelatert quote, kom bare på at jeg glemte å svare, inntil ul i morgen er terminen 7.1, vi får se hva den lander på i morgen
Det er særlig lite aktuelt at jeg skal begynne å vaske sengetøy for hånd. Ikke bukser, skjorter og undertøy og håndklr og.... vi er 4, det er mye klesvask. Tøybleiebrukeren kommer om 5 mnd. Det er eneste som kan vrære mer fornuftig enn en relativt stor vaskemaskin, er TO vaskemaskiner