Håper jeg kan reise hjem raskt. Helst samme dag.Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
Tiden på barsel etter sist svangerskap henger over meg som en skygge! Er det jeg gruer meg aller mest til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg kan reise hjem raskt. Helst samme dag.Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
DeiligOmtrent det har vi også snart på bordet, bare legg til stekte småpølser og oppskåret tomat, agurk og paprika
Ja, er jo det. Veldig fornøyd med at jeg har klart å holde meg fram til nå!Gratulerergreit å ta en tidlig ul.
Barsel med nr to var fælHåper jeg kan reise hjem raskt. Helst samme dag.
Tiden på barsel etter sist svangerskap henger over meg som en skygge! Er det jeg gruer meg aller mest til.
Hehe, ja nå med mini i hus her blir det vel ikke så mye fremover heller![]()
Ja, er jo det. Veldig fornøyd med at jeg har klart å holde meg fram til nå!![]()
Jeg lekte litt med tanken om å ikke vite, men er samboerens første barn, og han vil gjerne vite. Så slo det fra meg ganske raskt. Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg heller, er veldig nysgjerrig!Kjenner til den ja, men er heldigvis ikke uvanlig det heller da![]()
Blir spennende med ul daskal dere vite kjønn om de kan se eller?
Min likte ikke drikke havremelk, men likte rismelk. Soya gikk også greit.
I mat brukte vi det ikke så mye vi testet bare i to uker, men det blir muligens en runde til senere.
Godt at det finnes gode barselhistorier også. Har faktisk vurdert hjemmefødsel, bare for å slippe barselavdelinga. Men tør ikke helt det heller, bor 45 minutter fra sykehuset. Og kan umulig bli like galt igjen. :SBarsel med nr to var fælmen veldig fin med nr en og tre
![]()
Uff da, hadde du mange ul? Var det kvalme eller?det er vanskelig
jeg var så dårlig og mamma ringte ofte for å få meg til lege.. he he
Her er det jeg som ikke skal ha melk, og jeg som ikke liker soya...Det er nok smak og behag, personlig foretrekker vi soya fremfor havre. Eller hu som ikke skal ha melk foretrekker soya![]()
Det vurderte faktisk jeg og, men det ble litt dramatisk under fødsel, så veldig glad for at jeg var på sykehusGodt at det finnes gode barselhistorier også. Har faktisk vurdert hjemmefødsel, bare for å slippe barselavdelinga. Men tør ikke helt det heller, bor 45 minutter fra sykehuset. Og kan umulig bli like galt igjen. :S
Jeg lekte litt med tanken om å ikke vite, men er samboerens første barn, og han vil gjerne vite. Så slo det fra meg ganske raskt. Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg heller, er veldig nysgjerrig!![]()
Her er det jeg som ikke skal ha melk, og jeg som ikke liker soya...
Uff ja, de er tøffe de som gjør det hjemme altså. Blir sykehuset på oss også - men hadde vi bodd nærmere, hadde jeg nok vurdert det sterkere!Det vurderte faktisk jeg og, men det ble litt dramatisk under fødsel, så veldig glad for at jeg var på sykehus
Åh, så flinke dere var!Her hadde ikke samboer noe valghehe
Var første for begge her da, og jeg ville ikke vite. Og han hadde ikke klart å holde seg om han hadde fått vite..hehe
Så da sa jeg at vi heller kan vite med nr 2![]()
Det er jo bare hva man gjør det til. Jeg var veldig sosial og farta mye når frøkna var lita, hu sovna der vi var og så ble hu lagt i senga si når vi kom hjem![]()
Har ikke tid til det..håper du får sove litt ekstra i dag
Ja det synes jeg ogsåDet er jeg helt enig i! Er jo litt greit å sjekke babyen ut skikkelig før man blir sendt på dør.