Skravletråd august

Så fort de som har født.sendest hjem nå for tiden da
Håper jeg kan reise hjem raskt. Helst samme dag.
Tiden på barsel etter sist svangerskap henger over meg som en skygge! Er det jeg gruer meg aller mest til.

Hehe, ja nå med mini i hus her blir det vel ikke så mye fremover heller :o

Det er jo bare hva man gjør det til. Jeg var veldig sosial og farta mye når frøkna var lita, hu sovna der vi var og så ble hu lagt i senga si når vi kom hjem :)

Kjenner til den ja, men er heldigvis ikke uvanlig det heller da:)
Blir spennende med ul da:) skal dere vite kjønn om de kan se eller?
Jeg lekte litt med tanken om å ikke vite, men er samboerens første barn, og han vil gjerne vite. Så slo det fra meg ganske raskt. Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg heller, er veldig nysgjerrig! :P

Min likte ikke drikke havremelk, men likte rismelk. Soya gikk også greit.

I mat brukte vi det ikke så mye vi testet bare i to uker, men det blir muligens en runde til senere.

Havremelk er fin å bake med, soya bruker vi mest av og brukes til alt. Rismelk funker dårlig i matlaging er min erfaring.

Men det er og en del sider på nett med oppskrifter, jeg har derimot blitt så vant til det at jeg bruker som regel bare å bytte ut vanlig melk med et alternativt :)

Barsel med nr to var fæl:( men veldig fin med nr en og tre:)
Godt at det finnes gode barselhistorier også. Har faktisk vurdert hjemmefødsel, bare for å slippe barselavdelinga. Men tør ikke helt det heller, bor 45 minutter fra sykehuset. Og kan umulig bli like galt igjen. :S

Det er nok smak og behag, personlig foretrekker vi soya fremfor havre. Eller hu som ikke skal ha melk foretrekker soya :P
Her er det jeg som ikke skal ha melk, og jeg som ikke liker soya...

Godt at det finnes gode barselhistorier også. Har faktisk vurdert hjemmefødsel, bare for å slippe barselavdelinga. Men tør ikke helt det heller, bor 45 minutter fra sykehuset. Og kan umulig bli like galt igjen. :S
Det vurderte faktisk jeg og, men det ble litt dramatisk under fødsel, så veldig glad for at jeg var på sykehus

Jeg lekte litt med tanken om å ikke vite, men er samboerens første barn, og han vil gjerne vite. Så slo det fra meg ganske raskt. Vet ikke om jeg hadde klart å holde meg heller, er veldig nysgjerrig! :P

Her hadde ikke samboer noe valg:p hehe
Var første for begge her da, og jeg ville ikke vite. Og han hadde ikke klart å holde seg om han hadde fått vite..hehe
Så da sa jeg at vi heller kan vite med nr 2:)

Har nok kommet frem til at jeg aldri mer skal kjøpe billigbh'er...kjøpte en ammebh på change i går, og er absolutt verdt pengene:D

Det vurderte faktisk jeg og, men det ble litt dramatisk under fødsel, så veldig glad for at jeg var på sykehus
Uff ja, de er tøffe de som gjør det hjemme altså. Blir sykehuset på oss også - men hadde vi bodd nærmere, hadde jeg nok vurdert det sterkere!

Her hadde ikke samboer noe valg:p hehe
Var første for begge her da, og jeg ville ikke vite. Og han hadde ikke klart å holde seg om han hadde fått vite..hehe
Så da sa jeg at vi heller kan vite med nr 2:)
Åh, så flinke dere var! :D
Og så til og med med første. Hvis vi får flere barn, så kanskje jeg heller skal kreve det da. Blir jo en egen spenning!

Det er jo bare hva man gjør det til. Jeg var veldig sosial og farta mye når frøkna var lita, hu sovna der vi var og så ble hu lagt i senga si når vi kom hjem :)

Ja, vi snakka om det igår..at skal vi ut på kveldsting er det greit å gjøre det nå mens mini sover så mye og ikke reagerer på noe. Blir noe annet når man skal inn i rutiner og prøve å holde på dem tenker jeg :)

Back
Topp