Sære interesser dere har
Fant dere mange?
Haha, ja vi er en sær flokk
Han fant to..og en nasty svær bille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sære interesser dere har
Fant dere mange?
Sånn ville vi gjort kyllingbryst også.
Elsker å eksperimentere med mat, men da oftest elg og fisk som vi har rikelig tilgang på.
Og så er det ikke like spennende lengre nå alt må være melkefritt![]()
Og det er helt greit?!
Jeg hadde dødd litt!
Hehe syntes det var litt artig jeg da![]()
Samme her! Går knapt nok inntil sånne steder i dyreparker. Æhhh..
Hun er 3 år... Er fortsatt vondt. Sutrer og kan ikke gå... Men er kanskje ikke rart der er vondt å rette ut når hun har holdt der bøyd i snart ett døgn.. Men trodde hun ville rette det ut og sånn i søvne, det har hun ikke gjort...Oi, såpass. Burde vel kanskje ikke svi så veldig nå lengre nei...
Hvor gammel er hun?
Håper du sover nå.
Jeg håper jeg snart føler meg søvnig igjen også
Håper du fikk sove fort igjen.
Når bare storebror våknet så sto de opp sammen uten mer styr, heldigvisHektisk morgen
Her sto de opp selv og fant seg hver sin iPadmen de er så høylytte at det ikke nytter å sove lenger allikevel..
Fikk 3 timer til stuttÅ nei, så slitsomthåper du fikk litt søvn etterhvert!
Ja hun klager fortsatt...Ville ha sjekket det om hun fortsetter å klage idag![]()
Nei, er nok dessverre ikke det. Ja, hun kom som en skikkelig overraskelse, kan du si. Gikk på p-piller, og hadde ikke barn i tankene i det hele tatt. Utrolig glad for det nå da, naturligvis, men var litt av et sjokk!Oi, fått barn tidlig du da! Men er samme mann ja?
Mine er 4.5 og 6 år.![]()
Kan jo være det er litt stivt og, så det er vemmelig og rette det ut?Hun er 3 år... Er fortsatt vondt. Sutrer og kan ikke gå... Men er kanskje ikke rart der er vondt å rette ut når hun har holdt der bøyd i snart ett døgn.. Men trodde hun ville rette det ut og sånn i søvne, det har hun ikke gjort...
Åh, det er så godt! Jeg får aldri til det til vanlig, men etter jeg ble gravid, er det ingen problem med både en og to dupper i løpet av en dag.Nei, halv 9 er jo ikke så ille det. Pleier å våkne av meg selv mellom 7 og 9 her, men oftest før 8 da. Men jeg sovner jo gjerne tidlig også da.
Etter at jeg ble gravid og etter at mini kom så kan jeg ta meg en dupp på dagtid da. Deilig det og![]()
God formiddagGod morgen alle sammen! Ligger å draaar meg i senga, både snuppa og mannen sover enda. Vil bare nyte freden bittelitt til før jeg våkner dem.![]()
Kan jo være hun har fått en vridningGod natt
Fælt så vondt frøkna fikk i kneet da hun ramla og skrubba seg i dag...Nå ca 11 timer etter har hun nå vært våken ca en time og sutra og klaga på kneet og vil ikke rette det ut...
Men er ikke vondt andre steder enn akkurat på skrubbsåret...
Hmmm... Er det bare psyken eller er det virkelig noe galt med kneet???
Skulle tro det var ferdig med å svi og sånn nå egentlig..
Åh, ja var skjønt! Nå er det full rulle her da.God formiddag
Deilig å sove lenge da!
Mac er ikke bestMac er best !aldri mer pc !!
Deilig å nyte fred og roSkjer svært lite her foreløpig. Jeg sitter i sofaen etter at jeg stod opp med mini, men nå har jo hun sovner igjen da og jeg gidder ikke legge meg igjen
Mann og hund sover også, så da sitter jeg her i stillheten da![]()
Kan jo være det er litt stivt og, så det er vemmelig og rette det ut?
Håper det går seg til utover dagen da. Hvis ikke så er det kanskje greit å sjekke det?
God bedring til snuppa ihvertfall
Ikke godt å si hva som har skjedd..Kan jo være hun har fått en vridning