Skravletråd august

Slappe av og håpe at formen er bedre :) mandag er mann på jobb igjen og gruer meg virkelig

Jeg skulle gjerne hatt eget soverom :p sånn som gamle kristne folk, hadde ikke plaget meg det spøtt!
Ikke meg heller. Han har sovet på gjesterommet i ti måneder og det har vært luksus! Ingen snorkelyder, ingen sokker eller boksere på gulvet. Rett og slett luksus. Tviler på at han får flytte inn igjen

Sånn..da har man vært ute å fanga padder.. Djiises for noe å ta seg til en lørdagskveld :o

Smarte folk, de eldre! Respekt!
Ikke sant :) også har de alarm om de blir syke og ikke kan skrike eller reise seg. Sover på hver sin side av huset :p begge snorker JÆVLIG ! Ligget i samme seng som mormor og på gjesterommet ved bestefar. At det er mulig. Føles som veggene rister :p

Ikke meg heller. Han har sovet på gjesterommet i ti måneder og det har vært luksus! Ingen snorkelyder, ingen sokker eller boksere på gulvet. Rett og slett luksus. Tviler på at han får flytte inn igjen
Hadde vi hatt et ekstra rom altså :rolleyes: Han har fått seg legetime nå da for å sjekke om det er noe å gjøre. Han snorket ikke før. Kommer vel med alderen og han veier en del mer. Hmmm. Er veldig frustrerende!

Back
Topp