Skravletråd august

Det var en mer produktiv dag enn her i dag ;) Har bada mini og junior, that's it! Nå venter jeg bare på at kampen skal bli ferdig så vi får handlet det vi skal :p

Er da noe det og ;)
Nå må jeg finne ut hva vi skal ha til middag, så jeg kan lage handleliste :o

Ja, fant tilsvarnede på nett. Og bare stativet kostet 649. kurven var 1249:O:O

Å er det disse kurvene på stativ?? De er så fine :D

Ja man kan spare mye på å kjøpe brukt :) vogna til lillebror er en simo duo jeg fant på finn til 1200 kr liksom :)

Endelig ferdig med andre etasje.
Nå er det bare å slappe av i en 5 minutter og så må jeg lage middag til ungene.
De har ytret ønske om fiskepinner med remulade..
Gidder hverken å lage fiskepinner eller remulade så det blir Findus og Mills :P

Nå skal vi snart i bursdag :D Og er hemmelig gravid :p Hater alkohol tilstelninger! Men tviler på at noen tenker jeg er gravid :)

Å er det disse kurvene på stativ?? De er så fine :D

Ja man kan spare mye på å kjøpe brukt :) vogna til lillebror er en simo duo jeg fant på finn til 1200 kr liksom :)

jA, stemmer:) de er så søte:)

Mhm , kan gjøre mange kupp:)

Vi har liksom seng og babynest fra før...så var mer en dagseng jeg vil ha i stua...derfor var vi ikke interessert i å gi så alt for mye...derfor var det perfekt vi fant denne;):D

Så deilig :)
Hvor har dere kjøpt? Tror vi må kjøpe babyseng denne gangen, jentungen bruker fortsatt sprinkelsenga ;)

Kjøpt brukt:) Nesten helt ny!!:O
Kjempe søt:)

Okei, her har vi sprinkelseng for guttungen ligger i juniorseng. Har også babynest:)

Snille farfar som kom med godis og spanderte 2 Lillelam ullbodyer på tutta snart hjemme, og fått i meg liten pommefri og milkshake på mcern så da er jeg fornøyd for idag. Mannen tvinger i meg noe
Bra mannen passer på deg;)
Snille farfar da:D heldige tutta!

Back
Topp