Skravletråd august

må bare skyte litt av mannebeinet mitt: jeg sier at vi skal få til på ene eller andre måten. og han svarer: ja vi har jo klart det før. hun ligger jo der i sengen sin og hun er jo så nydelig da. siste sa han: når vi først klarer det så er resultatet veldig bra synes jeg :love7

Sånn ER brus. Dessverre. Særlig om det var zero-brus...
Ja, det er jo det:( Nei, vare ikke zero-brus.. Men har så himla lyst på brus - hver dag. Og np har jeg vært flink hele uka, så skulle kose meg med brus nå siden det var fredag:) Men kjedelig å avslutte kvelden med P fortsatt ha lyst på brus:D

Hva skal være introen?
Typ: De er skada, de er merket, de har det i kjeften! Det er The snake and tha mark!
Haha, hadde jo vært kult dersom vi hoppa gjennom flammer også. :rolleyes:
Sånn at seerne virkelig forstår at her blir det action!

Ja, det er jo det:( Nei, vare ikke zero-brus.. Men har så himla lyst på brus - hver dag. Og np har jeg vært flink hele uka, så skulle kose meg med brus nå siden det var fredag:) Men kjedelig å avslutte kvelden med P fortsatt ha lyst på brus:D
Hihi, da er det liksom litt unødvendig å ha drukket også.. :p

Haha, hadde jo vært kult dersom vi hoppa gjennom flammer også. :rolleyes:
Sånn at seerne virkelig forstår at her blir det action!
Ja og helt på slutten kommer vi hoppende ut fra en knusende rute med no rosa konfetti! Åh for en drøm.

Ja og helt på slutten kommer vi hoppende ut fra en knusende rute med no rosa konfetti! Åh for en drøm.
Folk kommer til å male på seg deformerte søtpotet merker, og tattovere seg med slanger og sånn.

Har lagt meg og håper på en god natt. Driver og blir forkjøla. Greit nok, det skal jeg tåle, bare feberen holder seg unna!

Har lagt meg og håper på en god natt. Driver og blir forkjøla. Greit nok, det skal jeg tåle, bare feberen holder seg unna!
Æsj feber! God bedring! Håper du slipper unna!

Back
Topp