Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jaDeilig å ryddet opp litt
Jeg fikk en del i går kveldLite innlegg på meg på morran i dag..
Jeg skal minne deg på det når du har nådd 2.222, men for all del.1500 til er mer enn nok for meg
Det gjorde jeg ogsåJeg fikk en del i går kveld
Med så mange dager igjen er det vel ikke slitsomt for en som deg. Du flyr jo fra oss andre når du først setter igang en dagLitt usikker på om jeg orker 1500 faktisk.
Altså jeg snakker om 1500 til fra nå!Jeg skal minne deg på det når du har nådd 2.222, men for all del.
Jo færre som når 2.222 jo høyere vinnersjanse på oss som når målet
Men 1500 til er en delMed så mange dager igjen er det vel ikke slitsomt for en som deg. Du flyr jo fra oss andre når du først setter igang en dag![]()
Ah da misforstå jegAltså jeg snakker om 1500 til fra nå!
OkeiSå koseligjeg har vært medlem siden juni i fjord, men begynte å skravle før i august eller utover høsten tror jeg
Får håpe det!Ja da er det et stykke unna. Får håpe han takler det fint. Jobber selv på liten avdeling, og i fjord var jeg på ei gruppe med 9 barn i den alderen. Alle hadde en grei tilvenning.
Skjønte det jaAh da misforstå jeg![]()
Jeg klager ikke.Ikke hyggelig at noen er syke, men det der hørtes deilig ut![]()
Han er snart 14 mnd, begynner i barnehagen i september, så det blir spennende!Åh, stakkars lille! Det blir nok bedre. Går han i barnehage? Hvor gammel er han?
Ja, så langt er det detHørtes ut som en behagelig dag![]()
OK, da missforstod jeg.Altså jeg snakker om 1500 til fra nå!
Ååh, det er så spennende med barnehagestart!Han er snart 14 mnd, begynner i barnehagen i september, så det blir spennende!![]()
Er greit detOK, da missforstod jeg.
Sorry