Er det jeg også prøver å fortelle henneI denne farta må du ha høyere mål daaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg også prøver å fortelle henneI denne farta må du ha høyere mål daaa![]()
Ok![]()
Ja, kan si det. Ble medlem i feb og har først nå den siste tiden blitt kjent med mer av forumetHar du hvert her lenge?
Så koseligDet har jeg ikke gjort. Det flyter her.
Da har du god tid på å planleggeDet blir ikke før i slutten av september![]()
Ja det føler jeg også.Tenker det er mest praktisk og mest "tryggest" den første tiden.![]()
God dag!God dag folkens![]()
Ja rydde og vaskeGod formiddag
Planer idag?
1500 til er sa mye detI denne farta må du ha høyere mål daaa![]()
Nei i Camping vogn. Er noen andre der oppe de skal møte. Er ikke noe for megHørtes kjekt ut for dem da. skal de sove i telt?
Var det jeg også troddeIngen vits i det hele tatt![]()
Ikke hyggelig at noen er syke, men det der hørtes deilig utVeldig deilig.
Stod opp etter en ny dag med nattevåk.
Mannen fortalte meg at han og frøkna var syke, og han ikke gadd å kjøre eldsten på SFO.
Deretter ble jeg sendt tilbake i seng etter litt amming.
Kl 9:30, som er sent for meg, ble jeg vekket med spørsmålet om mannen skulle lage en flaske eller om jeg skulle amme. Lille U sovnet på puppen.
Jeg har sovet lenge, og hatt tid for meg selv til morgenstell helt alene etter jeg stod opp.
Det eldste og mannen sitter akkurat nå på kjøkkenet med hver sin datamaskin og jeg sitter i stuen og føler jeg har fri.
Snart piper ovnene med rundstykkene mannen satte inn når jeg kom opp
1500 til er mer enn nok for megEr det jeg også prøver å fortelle henne
Det er lett match for degTror jeg prøver på 1500 innlegg til denne mnd jeg. Da har jeg rundt tall til neste mnd
God dag!![]()
Sovet godt ?God dag
Planer for dagen?
Litt usikker på om jeg orker 1500 faktisk.Det er lett match for deg
Og så fortsetter du til neste etter det, tenker jeg![]()
Kvitte meg med ting!Sovet godt ?
Litt jobb baredu da ?
God dag. Hvordan går det med treninga?God dag folkens![]()
Deilig å ryddet opp littKvitte meg med ting!