Bare rydding og sorteringGod formiddag.Hva skjer hos dere idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare rydding og sorteringGod formiddag.Hva skjer hos dere idag?
Få håpe den kommer hit snartFysj daher er sola på vei
![]()
Det er altfor liteDa vesla ble døpt var vi ca 20 stk og hadde fem kaker. Det var altfor mye.![]()
Blir lang timeout detJada, 39 minutter![]()
Sovnet til sluttSå trist å høre! <3 Håper du sovnet til slutt!Hvor gammel er jenta di?
Gyn ringer ved avbestillingHåper det gir seg snart![]()
Bare såvidtPoker, da slo du meg
Bare koselig jenter her inne og trives godtKoselig at du vil henge her sammen med oss![]()
Går ikke an å få for mye kake!Da vesla ble døpt var vi ca 20 stk og hadde fem kaker. Det var altfor mye.![]()
Du får den på hjernen så neiNei...burde jeg?!
![]()
Med 50 innleggBare såvidt![]()
Så deilig at du sovet litt ekstraVeldig deilig.
Stod opp etter en ny dag med nattevåk.
Mannen fortalte meg at han og frøkna var syke, og han ikke gadd å kjøre eldsten på SFO.
Deretter ble jeg sendt tilbake i seng etter litt amming.
Kl 9:30, som er sent for meg, ble jeg vekket med spørsmålet om mannen skulle lage en flaske eller om jeg skulle amme. Lille U sovnet på puppen.
Jeg har sovet lenge, og hatt tid for meg selv til morgenstell helt alene etter jeg stod opp.
Det eldste og mannen sitter akkurat nå på kjøkkenet med hver sin datamaskin og jeg sitter i stuen og føler jeg har fri.
Snart piper ovnene med rundstykkene mannen satte inn når jeg kom opp
Koselig å planlegge det daHmm.. Så var det å begynne planlegging av navnefest da![]()
Koselig å planlegge det da![]()
I denne farta må du ha høyere mål daaaTror jeg prøver på 1500 innlegg til denne mnd jeg. Da har jeg rundt tall til neste mnd
Syns det å kunne stå opp, ordne seg og spise frokost uten å måtte ta frem puppen var skikkelig luksusSå deilig at du sovet litt ekstra
God bedring til mann og frøken!
Ingen vits i det hele tattDet regner ! Vitsen med det da