Så flink jenteTakker takkervært flink til å skravle i dag å jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink jenteTakker takkervært flink til å skravle i dag å jeg
![]()
Samme her, har bare byttet ut musikken med sovelydene til mini og junior <3 Sovna på sofaen tidligere i kveld, så er håpløst å sove nåHva gjør dere?her er det musikk og prøver å sove, men ikke så lett :/
Skal egentlig legge megHva gjør dere?her er det musikk og prøver å sove, men ikke så lett :/
Det har ikke jegTakker takkervært flink til å skravle i dag å jeg
![]()
Jeg har hoppa 2 plasser oppSå flink jenteFøler jeg ikke har skravla så mye... men har kommet meg høyere på lista i det minste
![]()
prøver å soveHva gjør dere?her er det musikk og prøver å sove, men ikke så lett :/
Får du ikke sove ?prøver å sove![]()
Jeg ogSkal egentlig legge meg![]()
NeiFår du ikke sove ?![]()
Me tooJeg har hoppa 2 plasser opp![]()
Så koseligSamme her, har bare byttet ut musikken med sovelydene til mini og junior <3 Sovna på sofaen tidligere i kveld, så er håpløst å sove nå![]()
Neier lys våken
KjedligMe too![]()
Så kjedelig daNeier lys våken
Jeg og skal tidlig oppSå koselighåper jeg sover snart
skal opp 08:00. Tanker kommer, tanker går. Farlig å sovne sånn
![]()
Veldig typiskSå kjedelig da![]()
Ja, sånn er det ofte her og.. Men ikke i natt. Enda, i allefall..Så koselighåper jeg sover snart
skal opp 08:00. Tanker kommer, tanker går. Farlig å sovne sånn
![]()
Know the feeling ! Jeg tok en sjau sånn i halv 12 tiaJeg og skal tidlig oppmye jeg burde ha gjort før jeg sovnet
24.plass. du da?Kjedlig![]()
Så brahvilken plass ligger du på ?
Huff :/ jeg krysser fingrene mine for en bedre dag i morgen enn i dag <3 men vi får bare se. Skulle gjort hva som helst for jonblund nåJeg og skal tidlig oppmye jeg burde ha gjort før jeg sovnet
20 tror jeg ? Er du ny her foresten ? Ikke sett deg her inne før24.plass. du da?
Jeg sliter med å søvne selv.... og jeg skal tidlig opp til legen.... Håper jeg ikke forsover meg......