Så pedagogisk!Og forutsigbart for barna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så pedagogisk!Og forutsigbart for barna![]()
Gjør så godt jeg kanTusen takk, så snill du er![]()
Snill du er da. Jeg er vokst opp med at det er mannfolk jobbNå skal jeg stryke penskjorta til mannen, spnn at den er klar til i mårra.
Å det er helt santHører dere sier det![]()
Ja, veldig hyggelige damerDet er santGodt å ha folk som drar en opp. Og så så mye koselige damer det er her og da
![]()
Haha..Takkhaha. ene er arbeidsbil til mannen da
![]()
Hehe er ikke til fugl. er bare mannen som kaller det nettop dette for han syns det ligner...er til å ha på veggen i stua så kan man putte dilldall i![]()
Herlig når det er sånnJa det var godt å se han nå i dag og han var blid og fornøyd![]()
Har få barna være med å planlegge uken.Og forutsigbart for barna![]()
Haha...stakkars mannenNår du mister tråden her er det nesten umulig å hekte seg på igjen!
Mannen kom hjem slukøret fra fotballkamp. Jeg må kvele en latter. Nesten tårevått her!
Her er det stort sett jeg og som gjør det ja. Men det er og litt fordi han ikke helt ser at det trengs å strykes. Enten det, eller så bare gir han f fordi han vet år jeg gjør detVeldig sjelden vi stryker, men når det gjøres er det stort sett jeg som gjør det, faktisk![]()
Når pleier hun å legge seg da?Etter å ha hatt en lang dag på 16 timer hvor 14 av de har vært på farta, har lillemor nå funnet frem litt energi og freser rundt i stua her som en sprettball..... Mor er ikke imponert
Pleier å være detHa ha helt sikkert
hahaha nei off da hadde jeg blitt skeptiskHaha..da er det kanskje like greit at det ikke flytter inn fugler
![]()
Det var da dårlige greierJeg blir bare kastet ut av appen :-o
Ikke meningen jeg skal skravle i kveld :-o
Du har jo to hender?Må jo både få med den og vognen nå som jeg er så gammel og gutten så liten
SjuNår pleier hun å legge seg da?![]()
Han kjenner deg godtSelvfølgelig, og denne gang kom den helt av seg selv uten at jeg sa kjære først![]()
Der et en kjede.Kan du ikke begynne å handle i noen kjente kjedebutikker daaa?!![]()
Som å høre oss det derHer er det stort sett jeg og som gjør det ja. Men det er og litt fordi han ikke helt ser at det trengs å strykes. Enten det, eller så bare gir han f fordi han vet år jeg gjør det![]()