Og forutsigbart for barnaBåde penger å spare og variert mat. Det er bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og forutsigbart for barnaBåde penger å spare og variert mat. Det er bra![]()
Dessuten er sikkert wifien på hotellet rævaJa det også
Skjønte detIkke nå lenger
Jeg fløy rundt med sjøsykearmbånd i Sverige idagÆsjhåper det snart går over..,
Jepp, ganske sikker på at det funkerDu har tro på dette trylleri-trallela tingen din fremdeles du![]()
Haha...nei, det blir altfor uvant for megDa får du bytte til "skravla går" da![]()
Jeg er fremdeles på tredje med SynnøveEr du fremdeles på 3.?
Slo av Wifi her så nå går det fortere...skal ta dere igjen og komme meg til nåtid
![]()
Jaja det er dems tap....Tror nok han innerst inne er klar over det![]()
Ja det var godt å se han nå i dag og han var blid og fornøydgodt det går bra![]()
Jeg tror ikke på slikt så vil ikke fungere på megJepp, ganske sikker på at det funker![]()
Kan du ikke begynne å handle i noen kjente kjedebutikker daaa?!Kjøpt den på Lagerhaus på Strømmen storsenter
Ja noen blir det nok ;-)HeheLitt blir det sikkert
![]()
Kaken var god, han satt ved siden av og spiste og teksta vaskedamaHåper kaken smakte og gubben ryddet mens du spiste![]()
Hører dere sier detDu er treeeeeg
HeheHaha...nei, det blir altfor uvant for meg![]()
Hun lå bak oss i tid og svarte på innlegg vi var ferdig med for lenge sidenDu har vel ikke noe å ta igjen?![]()
Det er santJa, veldig mange som er med. Det er kjempekoselig! Litt lettere å få en del innlegg også da
Vi hadde hjemmelaget pizza.Hva har vi hatt til middag idag?
Vi har første uka på noen mnd hvor vi faktisk har skrevet ukesmeny og bare handla en dag. Ble laks idag! Vilt med penger man sparer med ti minutters planlegging.
Snill du er med hanNå skal jeg stryke penskjorta til mannen, spnn at den er klar til i mårra.
Ha ha helt sikkertDessuten er sikkert wifien på hotellet ræva![]()