Hva er du opptatt med da?![]()
Jeg var hos hs, gått tur, handla, vaska opp, vaska og hengt opp klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er du opptatt med da?![]()
Er det 1500 du går inn for denne mnd liksom? Vet ikke helt hva jeg greier jeg. Så prøver bare å skravle på, så får jeg vare se hvor jeg ender.228 innlegg.
Ligger bak skjema for 1500 innlegg, men bare med 72 innlegg. Er ikke mer enn sånn ca 53 innlegg pr dag eller noe. Lever i troa enda![]()
Smart mann! Snakk om skriveleiferI så tilfelle er han en snart mann!![]()
Ja, absolutt!Blir så sliten av dem som skal legge seg borti valg en tar..
![]()
Salat, agurk, mais, løk og avokado i tillegg til ost, rømme og tacosausDet skal vi ha i morgenHva pleier dere å ha på?
Jaja...vi får kjøpe noen som matcherGjør kanskje det![]()
Jeg har vært flink heele ukenSamme her. Hvor vellykka det er, er en annen historie!![]()
Hvilken te?Der kom teen min![]()
Best å la være daFrister ikke meg som med-gravid heller, for å være helt ærlig!![]()
Det eneste jeg lurer på er hvordan den vil være å feste på vognenJaja...vi får kjøpe noen som matcher![]()
Er du spent?Snart ny oppdatering
Uff....kjip ryddejobb500 post siden jeg var innom sist
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Det har jeg lurt på og. Det meste jeg har klart er vel nærmere 300 en gang, og det jobba jeg hardt for!! Greier ikke holde et sånt tempo hver ddag, for å si det sånn. Når jeg skravler spnn moderat. Så tror jeg at jeg ligger på ca 100-150 om dagen. Men er jo ikke hver dag jeg gjør det heller. Går litt opp og ned det der for min delSpentkommer neppe opp i de 300 jeg bør ligge på ila dagen. Skjønner ikke hvordan dere får til så mange innlegg bare på en enkelt dag altså!
Oooh! Den høres god ut!Dette er en te som heter jordbær kyss.
Veldig god![]()
Kjære vennen min.Er du spent?![]()
Oida! Noe sier meg at det i alle fall var en vellykket feiring500 post siden jeg var innom sist
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Forteller ham ofte hvor dust han erSånn er det her og. Håper han en dag innser hva han har gått glipp av![]()