Skravletråd august

Hva er du opptatt med da?:)

Jeg var hos hs, gått tur, handla, vaska opp, vaska og hengt opp klær :) og da gikk tia ganske så fort :) og så skal jeg snart begynne å vaske for jeg får vist besøk i morra....

228 innlegg.
Ligger bak skjema for 1500 innlegg, men bare med 72 innlegg. Er ikke mer enn sånn ca 53 innlegg pr dag eller noe. Lever i troa enda ;)
Er det 1500 du går inn for denne mnd liksom? Vet ikke helt hva jeg greier jeg. Så prøver bare å skravle på, så får jeg vare se hvor jeg ender.

Der kom teen min :)

500 post siden jeg var innom sist:o
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Uff....kjip ryddejobb:P men vellykket feiring da?

Spent;) kommer neppe opp i de 300 jeg bør ligge på ila dagen. Skjønner ikke hvordan dere får til så mange innlegg bare på en enkelt dag altså!
Det har jeg lurt på og. Det meste jeg har klart er vel nærmere 300 en gang, og det jobba jeg hardt for!! Greier ikke holde et sånt tempo hver ddag, for å si det sånn. Når jeg skravler spnn moderat. Så tror jeg at jeg ligger på ca 100-150 om dagen. Men er jo ikke hver dag jeg gjør det heller. Går litt opp og ned det der for min del:P

500 post siden jeg var innom sist:o
Ligger som ett slakt på senga, mini er amma i søvn, eldste er så høy på sukker at han svever over senga.
1. Etg ser HELT bomba ut med boller og kaker og pølser og vælva brus og leker over alt. Burde gått og rydda men har mest lyst på en kake. Tror jeg bare blir liggende...
Oida! Noe sier meg at det i alle fall var en vellykket feiring ;)

Sånn er det her og. Håper han en dag innser hva han har gått glipp av:(
Forteller ham ofte hvor dust han er;)
Det er NÅ han må holde kontakt med barna, nytter ikke å komme tuslende om 10 år og tro han kan fikse alt;)

Back
Topp