Ja, det var det nå. Flere som har fått med seg premiene og at det finnes en topp 100 listeVar endel nye på listen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det nå. Flere som har fått med seg premiene og at det finnes en topp 100 listeVar endel nye på listen
De første par dagene var jeg ikke helt på nett nei. Langt derifra. Mye bedre nåMen nå begynte du også ganske sent å skravle da.
flere har tatt igjen mer på mye kortere tid før
Dette skal gå så bra skal du se
Ser sånn ut jaJa, det var det nå. Flere som har fått med seg premiene og at det finnes en topp 100 liste![]()
For deg ogsåFor deg jamen for meg...? Vi får se
![]()
Jepp! Fikk min første da jeg var 19, og har alltid følt meg mye yngre enn andre mødre jeg møter påBare halvveis til 50 altså
Tror det blir en del som havner høyt opp denne gangen.Ser sånn ut ja
Kjedelig! Mine skilte seg i 2009, så mamma var alene i tre år før hun ble sammen med typen sin. Han har ingen barn fra før, og flyttet fra sin mamma og inn til min mamma.. Pappa har rukket å ha to forhold allerede, nå er han "bonuspappa" i tillegg, så mye av tiden hans går der.Har en pappa som oppfører seg på samme måten...
Han flyttet fra mamma pga ny dame i 2009, siden har vi knapt sett han!
TacoHva spiser dere idag?![]()
NettoppDet tør du ikke uansett![]()
God rockingRocketid! Skravles om 15 min
Ja, absolutt!Ja, man må jo gjøre det man føler er riktig for seg![]()
Haha. Tenkte meg det. Blir en liten overvekt, daDe paraplyene øker nok vekten endel jaog vekta mi stopper på så vidt over 20...Hoho
![]()
Det er kjempegodt!Samme som vi hadde det
Snadder!
Det skal vi ha i morgenTacoEnkleste måten å få barna til å spise salat på
![]()
Kjøpte den i en butikk som heter Lagerhaus på StrømmenstorsenterSå smart! Hvor har du fått tak i?
Rock onRocketid! Skravles om 15 min