Blir kjedelig her daHehe ja det må jo være andre herblir så ensomt ellers
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir kjedelig her daHehe ja det må jo være andre herblir så ensomt ellers
![]()
Vi hadde spagetti med en kjøttsaus av karbonadedeig, løk, hvitløk, paprika, sopp, boks hakkede tomater, litt fløte og krydderMiddags tips??I dag aner jeg ikke hva vi skal ha...
Skal ikke du være her??:O Det Syns jeg dyæu skal, for i kveld hadde jo jeg tenkt å skravle!Om det er noen he rså gjør du det
Jeg skal være her! Hvis det er i kveld det er snakk omHehe ja det må jo være andre herblir så ensomt ellers
![]()
Hørtes godt utVi hadde spagetti med en kjøttsaus av karbonadedeig, løk, hvitløk, paprika, sopp, boks hakkede tomater, litt fløte og krydder
Spagetti er god daVi hadde også spaghetti i dag
Det greier duTror dere jeg klarer 70 innlegg til i dag?![]()
Hva hadde dere til spagettien?Vi hadde også spaghetti i dag
Hva med koteletter?Hørtes godt utVi hadde spagetti og kjøttdeig for 2 dager sia, så får ta noe anna i dag
![]()
Kjøttdeig, ost og hvitløksausHva hadde dere til spagettien?
Jeg henger meg på, må skravle meg opp en hel delDet greier dukan hjelpe deg, jeg
Trenger å få opp skravlemengden min betraktelig sjøl og!
![]()
Det gjør det enklere jaÆsj.. Har hørt at det er mest vanlig at kontakten dabber av. I vårt tilfelle er det bare jeg som har barn ennå, så da gjør vel det ting enklere også![]()
God ettermiddaggod formiddag jenter. hvordan går det med dere?
Bra vi er flereJeg henger meg på, må skravle meg opp en hel del![]()
Ja det er endel venting på natten og da rekker jeg å titte innom herDa er det rolige nattevakter siden du kan skravle da? Tror ikke jeg hadde klart ei nattevakt en gang, så du er god som klarer det. Nå er presangen handlet, og vi er hjemme igjen.
Det kommer an påSkal ikke du være her??:O Det Syns jeg dyæu skal, for i kveld hadde jo jeg tenkt å skravle!
Middags tips??I dag aner jeg ikke hva vi skal ha...