Takk håper veldig på det!Aha, da får vi håpe det snart går over ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk håper veldig på det!Aha, da får vi håpe det snart går over ;-)
Kjempe stiligDa var geleen til barne bursdagen ferdig. Tatt hele dagen...Vis vedlegget 129447
Jeg er ikke sååå tykk??!!Kan hende jeg må betale overvekt til og med![]()
God tur!I dag er det min tur til å følge storebror på sfo :-D
Går om en halvtime ;-)
Neida, bare å skrive i veiVar vanskelig å slenge seg på her
Haha sånn følte jeg og! Noen skikkelige samtalerNeida, bare å skrive i vei![]()
Så koseligVi er tre som bor max 20 minutters kjøring unna hverandre, og ei som nettopp har flyttet mange, mange mil unna.. Ikke like ofte vi samles alle fire lenger, men vi har mer eller mindre daglig kontakt allikevel..![]()
Ja, det synes jegDagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Jeg tenker at det går fintDagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Var vel langhelg vi ble enige om?Var det langhelg eller uke da?![]()
Så kjektDet syns vi også!Neste sommer har jeg fått dispans av mannen til å dra på jentetur til Island sammen med dem, så det ser vi veldig fram til!
![]()
I dag er det min tur til å følge storebror på sfo :-D
Går om en halvtime ;-)
Er ikke du bare rundt 25?Haha Føler ikke at det er så lenge igjen jeg heller men desverre så stemmer ikke følelsen av hvor gammel jeg er og årstallet helt overens![]()
Bare gravid i uke 13. Sliter med svangerskapskvalme enda![]()
Er ikke du bare rundt 25?
Ja, ett sted må jeg ha hvertfall. Er ikke ajour til en hver tid jeg hvertfallJa noen steder må man jo oppbevare sånt![]()
Så stiligDa var geleen til barne bursdagen ferdig. Tatt hele dagen...Vis vedlegget 129447
Bedre enn meg da.28men føler ofte at jeg nærmer meg 50, så da passer det ikke helt overens akkurat Haha
![]()
Ikke slik spenning jeg ønsker altsåSpenning i hverdagen altså![]()