For meg utgjør det ingen forskjel, du er Musemor. Bare ikke bytt avataren så går det braFørst klager dere på at jeg har for langt nick, og så bruker jeg kvelden til å finne ut hvordan jeg skal forkorte det så er ikke da bra nok heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg utgjør det ingen forskjel, du er Musemor. Bare ikke bytt avataren så går det braFørst klager dere på at jeg har for langt nick, og så bruker jeg kvelden til å finne ut hvordan jeg skal forkorte det så er ikke da bra nok heller![]()
Til bhg hadde jeg ca alt. Fra regndress til shorts.Ja, det er det. Jeg tok vel med klær basert på de fleste årstider i barnehagen![]()
Ikke ble det søvn all tiden heller. Zzz...5,5 timer er ikke mye søvn..
Hehe, du er unnskyldtHar termin 26. Nov, så går ut i permisjon i begynnelsen av mnd
![]()
Alt vel ellers med dere og babyen?
Så det ble ikke vogn på slep altså![]()
Det var det her, hunden her nekta å forstå at han måtte gå ved siden av vogna![]()
Skulle absolutt foran![]()
Hva heter gullet?
Så koselig da
Fint vær i Stavanger?
Fikk han i seng igjen, og meg under dynen, men sovne, det klarte jeg ikkeTakk for detdu får ha lykke til med søvnen videre så skal jeg legge meg til å sove videre nå for her sover lillebror nå
![]()
Så koselig, er akkurat ferdig viGod morgen!
Her var det plutselig ammetid...
Happy shopping.Tenk å stå opp halv seks frivillig a...! Bare for å dra på harrytur! Galskap..
Tusen takk!Happy shopping.
Kose deg
God morgen til deg ogsåGod morgenSovet godt?
Planer i dag?![]()
God morgen til deg også
Sovet godt, men alt for lite dessverre
Tenker jeg skal rydde og vaske huset, skrive ukesmeny og handleliste..
Og du?
Uff da.Ikke ble det søvn all tiden heller. Zzz...

Babykos 

Fikk han i seng igjen, og meg under dynen, men sovne, det klarte jeg ikke
Sjarm var å ta i altsåHaha. Hver sin sjarmMen ser den, altså.
Det er jo kjedeligSer opp i taket