Skravletråd august

Først klager dere på at jeg har for langt nick, og så bruker jeg kvelden til å finne ut hvordan jeg skal forkorte det så er ikke da bra nok heller :P
For meg utgjør det ingen forskjel, du er Musemor. Bare ikke bytt avataren så går det bra

Ja, det er det. Jeg tok vel med klær basert på de fleste årstider i barnehagen :p
Til bhg hadde jeg ca alt. Fra regndress til shorts.

På skolen hadde jeg visst glemt t-skjorte og shorts. Han hadde lett etter t-skjorte i går

Hehe, du er unnskyldt;) Har termin 26. Nov, så går ut i permisjon i begynnelsen av mnd:)
Alt vel ellers med dere og babyen?

Det er bra :p November ja! ;) enda litt igjen da, men det nærmer seg ;)
Jada, her er alt vel..tror vi har vært heldige med denne :p sover seg igjennom det meste og skriker nesten aldri :D

Så det ble ikke vogn på slep altså :-P
Det var det her, hunden her nekta å forstå at han måtte gå ved siden av vogna :-P
Skulle absolutt foran :-P

Hva heter gullet?

Hehe, neida hunden gikk fint den. Litt vimsete i starten, men.. Han må vel vennes til han og ;)
Bebis heter Felix :D

Hunden vår også går fint på tur med vogn, gleder meg til permisjonen, da får hun endelig så mye tur at jeg slipper den samvittigheten...

Takk for det ;) du får ha lykke til med søvnen videre så skal jeg legge meg til å sove videre nå for her sover lillebror nå :)
Fikk han i seng igjen, og meg under dynen, men sovne, det klarte jeg ikke

God morgen til deg også

Sovet godt, men alt for lite dessverre

Tenker jeg skal rydde og vaske huset, skrive ukesmeny og handleliste..

Og du?

Kjenner det har blitt litt for lite her og. Får legge meg å hvile senere:)

Må gjøres litt husarbeid her og. Ellers skal jeg til frisøren.

Bilen er allerede ferdig på verksted!!:D Og så kommer ny bil i dag og..så dette må fikses og hentes;)

Back
Topp