Så braVeldig koselig, er alltid det![]()
Hvor ofte går dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVeldig koselig, er alltid det![]()
Ja, det er det. Jeg tok vel med klær basert på de fleste årstider i barnehagenOg vanskelig å kle barna!![]()
Nei det er vel ikke detAkkurat det er egentlig ikke noe nytt..
God kveldGod kveld damerendelig er poden i seng. Jeg sitter ved siden av og nyter synet og lyden. Mannen lager middag nede så jeg venter bittelitt med å gå ned
![]()
Ja, det er det, selv om det er koselig med våkne barn ogsåGod kveldherlig med sovende barn!
Prøver å møtes en gang i uken.Så bra
Hvor ofte går dere?
De to minste er 3 og 4,5Mine er altså nesten 7 og 4,5 (dine er åpenbart passert 3 og 4 ifølge tickerene, men... aner ikke helt hvor lenge siden) og jeg landet på at to unger i badekaret, åpen dør og mor på senga (naborommet til badet) var adekvat, jeg hørte dem jo. To som snakker=ingen druknet.
Trodde ikke barn sov.God kveldherlig med sovende barn!
Rydding tar 1 timeRyddingen tar ei uke, vaskingen er jo fort gjort (dog skal det være sies, det er sikkert fordi vi har ryddet som noen galninger, så det er ikke tid til en veldig grundig vask....) Jeg har tenkt på vaskehjelp, sånn annenhver uke eller noe sånn, så vet vi at huset er grundig vasket av og til i alle fall....
Ja, er noe med det!Ja, er det
Høres greit ut med din plan ogsåDeilig å kunne gjøre litt i det minste
Så holder du dagene i gang også
![]()
Jeg kan lese altsåDet må jeg si meg enig i..
Holder stort sett med en for meg ogsåJa, det blir noe annet. Holder med 1 for meg da![]()
![]()
Hører ikke på degDet tror jeg![]()
Svevende utemøbler og trampolinerFor å fange opp svevende oppvask?!![]()
Da har dere prøvdBeen there, done that.
Småbarnssvømming for yngste=mor eller far i vannet med henne.
Svømmekurs for nybgegynnere for eldste= foreldre i stoler langt borte fra vannet. Første time: alle står på kanten, og hopper rett uti. Nevnte jeg at jeg varslet ved påmelding til kombinert vanntilvenning og laveste nivå av disse kursene (hval? Delfin? noe sånn) at han var ekstremt skeptisk til vann? Det gikk ikke, han endte på smøbarnssvømming samen med søsteren, for han turte rett og slett ikke.
Lørdag og søndag i fem uker. Sannelig drepen for et sosialt liv, men greit. Vi må gjennomføre det en gang til, eller femten, men nå er han definitivt for gammel for småbarnssvømming, hun er vel på grensen hun også, men ikke gammel nok for de andre, så hun får være med der et år til eller noe sånn. Han tørr hoppe uti nå da, så vi er jo kommet et stykke nærmere. Men å finne et kurs som går fem helger hvor det ikke er en konfirmasjon, fotballturnering eller en bursdag som kolliderer er sannelig ikke lett.
Rar og gal sier jegNei, nå må du ikke blande kortene!!jeg er rar, ikke gal
![]()
Ha haJeg leste "Kom du i dusjen?"![]()
![]()
Jøsses, det viste jeg ikkeJeg kan lese altså