Skravletråd august

Mine er altså nesten 7 og 4,5 (dine er åpenbart passert 3 og 4 ifølge tickerene, men... aner ikke helt hvor lenge siden) og jeg landet på at to unger i badekaret, åpen dør og mor på senga (naborommet til badet) var adekvat, jeg hørte dem jo. To som snakker=ingen druknet.
De to minste er 3 og 4,5;)
Går nok fint i naborommet!

Ryddingen tar ei uke, vaskingen er jo fort gjort (dog skal det være sies, det er sikkert fordi vi har ryddet som noen galninger, så det er ikke tid til en veldig grundig vask....) Jeg har tenkt på vaskehjelp, sånn annenhver uke eller noe sånn, så vet vi at huset er grundig vasket av og til i alle fall....
Rydding tar 1 time:P
Jeg har det ganske ryddig til vanlig, så ikke så stor jobb;)

Ja, er det ;)
Høres greit ut med din plan også ;) Deilig å kunne gjøre litt i det minste ;) Så holder du dagene i gang også ;)
Ja, er noe med det! :) Kan bli lenge å bare gå hjemme. Spesielt nå som eldstemann begynner på skolen og, og jeg mister muligheten til å holde han hjemme og ha kosedager:(

Been there, done that.

Småbarnssvømming for yngste=mor eller far i vannet med henne.
Svømmekurs for nybgegynnere for eldste= foreldre i stoler langt borte fra vannet. Første time: alle står på kanten, og hopper rett uti. Nevnte jeg at jeg varslet ved påmelding til kombinert vanntilvenning og laveste nivå av disse kursene (hval? Delfin? noe sånn) at han var ekstremt skeptisk til vann? Det gikk ikke, han endte på smøbarnssvømming samen med søsteren, for han turte rett og slett ikke.

Lørdag og søndag i fem uker. Sannelig drepen for et sosialt liv, men greit. Vi må gjennomføre det en gang til, eller femten, men nå er han definitivt for gammel for småbarnssvømming, hun er vel på grensen hun også, men ikke gammel nok for de andre, så hun får være med der et år til eller noe sånn. Han tørr hoppe uti nå da, så vi er jo kommet et stykke nærmere. Men å finne et kurs som går fem helger hvor det ikke er en konfirmasjon, fotballturnering eller en bursdag som kolliderer er sannelig ikke lett.
Da har dere prøvd:)
Ikke annet å gjøre enn å øve masse i vann når dere har mulighet:)

Back
Topp