Hadde god salat til vi også, og hvitløksbaguetter!Favoritt her ogsåmed masse deilig salat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde god salat til vi også, og hvitløksbaguetter!Favoritt her ogsåmed masse deilig salat!
Oj! Hva gjorde det? Bekken? Kvalme?Santmen tør rett og slett ikke. Var sengeliggende i nesten åtte måneder.
Det er helt sant. Kanskje jeg må sjekke hva jeg harEnda tidlig i mnd da![]()
Er på hyttaHvor er du nå da?![]()
Vil du være med, så heng på!Kunne jeg og tenkt meg![]()
Er det bare til å hive seg inn i samtalene ?
HahaJa det er nettopp det som gjør at jeg blir brunså nå er det slutt på brune sommere for min del Haha
![]()
Yes på fjelletStryn? Aah. Sånn ja
Nei vi kjørte dombås-bjorli vegen![]()
Ja, kjedelig å bli misforståttJa det er jo faktisk det, noen sier noe og personen man sier det til tar det helt feil opp liksom Haha
Jeg vetble skikkelig bekymret når det skjedde meg første gang
![]()
Hahasi ikke det
![]()
Hehe...nei, her er det et veldig positivt ordDet hadde ikke vært likt deg i det hele tatt.
Trodde bare du prøvde å være frekk på en ironisk måte som du i går lodde at du skulle begynne å bli![]()
Da får du lage vanilje neste gangD var faktisk eldste som bestemte d. Jeg ville ha vanilje. Og smakte på de og angra meg litt. Vanilje er helt klart best.
Det gjør jeg også![]()
Hvordan vet dere når oppdageringa er?Er par minutter til oppdatering, hvordan tror du avstanden er nå?