Mmmm!!!! Må ha det også jeg!!Med rømme og syltetøy på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm!!!! Må ha det også jeg!!Med rømme og syltetøy på![]()
Tydeligvis ikkeDette er ikke noe hvilehjem![]()
Trenger begge delerTrodde det var med skravlere og et støtteapparat du trengte, ikke heia gjeng.
De pleier jo å stå på sidelinjen og se på
Hihi, okei10 mnd i morgen. Hun fikk ikke egen is altså, men hun fikk smake på både min og mannen sin SunLollyHu fikk ikke i seg så mye når hu fikk smake av meg, men så så jeg at gubben helte i henne smeltesafta på slutten....
Synes det er best jegMmmm!!!! Må ha det også jeg!!
Det gjør ikke jeg hellerFlink å flink. . Løper ikke så langt foreløbig
Jo, men når vi begge er på løper du fortere enn meg, og jeg legger meg tidligere enn deg.Var jo ikke så mye det da![]()
HahaJaja, da hadde jeg ihvertfall klatra fra plass 84 til 27
Hei hå!
Nå står hun i senga si og sier "Aaaaaaa.... Aaaaaaa... AAAAAAA!!!!!!" avbrutt av en litt irritert "mmmmmhhhh" mens hun gnir seg i øyene. Så er det på'n igjen "uuuuuaaaaaaaaaa... Uaaaaaaa!!"Hihi, okei
Fortsatt like vill?
Trodde ikke du viste hvordan du skulle miste piffen, jegTrenger begge deler
Noen må heie meg fram så jeg ikke mister piffen![]()
Helt typiskFrøken lakenskrekk har vært så grei å legge i det siste! Helt til i kveld, når jeg er alene med henne![]()
Rømme er jo helt ille godt! Apropos, jeg har rømmedip i kjøleskapet og potetgull på bordet! Hoho!!Synes det er best jeg![]()
Gnir seg i øynene, overtrøtt???Nå står hun i senga si og sier "Aaaaaaa.... Aaaaaaa... AAAAAAA!!!!!!" avbrutt av en litt irritert "mmmmmhhhh" mens hun gnir seg i øyene. Så er det på'n igjen "uuuuuaaaaaaaaaa... Uaaaaaaa!!"![]()
Mulig det kan ta litt tid daNå står hun i senga si og sier "Aaaaaaa.... Aaaaaaa... AAAAAAA!!!!!!" avbrutt av en litt irritert "mmmmmhhhh" mens hun gnir seg i øyene. Så er det på'n igjen "uuuuuaaaaaaaaaa... Uaaaaaaa!!"![]()
En runde her...aldri målt men tipper 6-7 kmHvor langt løper du?
Nam ! Jeg fikk kake og smash av mannenRømme er jo helt ille godt! Apropos, jeg har rømmedip i kjøleskapet og potetgull på bordet! Hoho!!
Ikke dumt det neiRømme er jo helt ille godt! Apropos, jeg har rømmedip i kjøleskapet og potetgull på bordet! Hoho!!
Da gjenstår kun de verste plassene å ta igjenHahadet var fort gjort!
Mye muligHelt typiskhun merket det kanskje?
Den er bestJeg vil helst ha fløtemysosten fra Tine, jeg