Det var ikke så lite, klarte først å komme over 3 kg på tredje forsøk, jeg.
Ikke bra hun gikk ned så mye
Nei, heldigvis var hun ikke så lita vektmessig. Men mista mye på tre dager og nådde endelig igjen fødselsvekta tre uker senere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke så lite, klarte først å komme over 3 kg på tredje forsøk, jeg.
Ikke bra hun gikk ned så mye
August er ikke ferie, ikke svigers og mer liv herAltfor høyt
2000 ekstra liksom![]()
Uffda. Kjedelig start. Men bra at dere har det bedre nå.![]()
Nja, joda. Kanskje. Deler av den bare ikke så lysten på mange av naboene og feriegjestene deres som gjester, som eldstemann delvis kan ha forårsaket...Jippi, bursdag er gøy![]()
Vil heller vi utfordrer henne med 8.464 enn 8.463...August er ikke ferie, ikke svigers og mer liv her
Men ja, sånn siden 2000 er der antallet en del av oss sliter med å nå, så er det jo mye å øke med
Men 9000 er et så innmari lite rundt tall, så da kan det like godt være 8463
Velkommen innDa har jeg også funnet riktig tråd![]()
Hva skulle du?Nei, da er jeg nødt til å stikke.
Tilbake om et par timer
Håper dere hadde en fin tur hjemHytta ser ryddig og ren ut, da setter vi oss i bilen. Håper mini sovner fort og sover hele veien![]()
Skulle på polet siden vinskapet vårt var ved å bli tomt og handle inn til neste uke..Hva skulle du?![]()
Så du har barn som lager overraskelse fest til degNja, joda. Kanskje. Deler av den bare ikke så lysten på mange av naboene og feriegjestene deres som gjester, som eldstemann delvis kan ha forårsaket...
Ikke alt neiHar de det endelig inne nå![]()
Oi, det hørtes ut som travle netterDet var det! Babyen har plutselig bestemt seg for å bæsje to-tre ganger om natta/tiiiidlig morgen, så er travelt om natta med dét og mating.![]()
Håper dere hadde en fin turDa har søster og niese reist ... jeg har gått en liten tur å nå skal vi dra på en tur med bil
Veldig rart å tenke påTenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O
Sykt å tenke på hvor mye som har skjedd de siste ukene :O
Oi, det hørtes ut som travle netter![]()
Får håpe du får tak i det et annet sted.Ikke alt nei
Så deilig.Middag spist. . Nå er det avslapping
Ja det var helt toppSå deilig å få litt alenetid sammen![]()
Beklager å måtte skuffe degTrodde ikke du sa nei.. nå ble jeg skuffet