Vi skal legge på noen
De har bare 5 bøker så spanderte disse stoff bokbindene til alle bøkene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal legge på noen
Thank uHahaskal ikke gjøre det meeeer!
Ikke jeg hellerDa er vi to. Men orker ikke faktisk
Aha, er d sånne!! De hadde fine farger ihvertfall!
Du hadde 923 på denne oppdateringen, så litt mer enn du troddeNei, blitt noen dager mer eller mindre ufrivillig pause.
Må skjerpe meg! Tipper jeg har 800 innlegg eller så?
Så du kan anbefale d altså?![]()
Vil nyte denne tida litt først også daMen d gjør jo d..!
Vi er best!!Jaas, hurra for oss!![]()
Hmmm...må prøvesDet var bare helt sykt godtBrukte sånn tine kremost med urter på fileten, og så surra hele fileten i bacon
![]()
Ikke jeg heller![]()
Hei på degMerker at hverdagen er her og at man har litt å gjøre nå ja... var litt hardt å stå opp kl 06.30 i dag og så har det gått i ett. Men jaggu har det gått overraskende bra disse 2 dagene så om det fortsetter slik skal jeg overleve det å være 2 barns mor. Men en ting er helt sikkert og det er at nå ser jeg virkelig frem til en time alene så jeg kan dusje lenge og stelle meg og helst uten at noen fyller bh'n min med gulp etterpå Haha![]()
Gratulerer med detNettopp værtjeg er i mål
![]()
Jeg knaske gulrøtter og nektarinerJavet ikke hva man kan dytte i seg jeg
![]()
Det hørtes godt utHar lagt meg jeg nå. Ble så trøtt.
Fredag er en fin dag å bake på![]()
Kos deg på hytteturDa er jeg i målser ut som det blir hyttetur i morgen. Da forsvinner jeg litt herfra
takk for praten
![]()
Egen barnehage hadde jo vært best jaNeh, men har tre andre som virker ganske ok og her.. Men helst vil jeg jo ha han med meg der jeg jobber selvmen det er i "feil" kommune, så er ikke garantert plass..