Skravletråd august

Kengubarnet er på vei seng. Jeg skal i dusjen

Dusjen var jeg i går. Badekaret virker nesten fristende, men aner virkelig ikke om jeg kommer meg utav igjen. Bekkenet kjennes både her og både der i kveld og jeg finner ikke ne god måte å sitte på...

For de som lurer på hvorfor jeg forsvant.

Jeg er fremdeles ganske forkjølet, og har slitt veldig med migrene og hodepine.
Jeg tok meg rett og slett litt skjerm fri.
Ventet til etter jeg nådde 2.222 siden det er letter etter målet er nådd enn før.

Dette gjaldt ikke bare dere, men også andre steder som for eksempel facebook.
Huff... Masse god bedring til deg!! skjønner godt du har skjerm fri. Men du kommer vel styrket tilbake tenker jeg;) lag deg en god kopp te fra smak og behag og legg deg å sov! :)

Dusjen var jeg i går. Badekaret virker nesten fristende, men aner virkelig ikke om jeg kommer meg utav igjen. Bekkenet kjennes både her og både der i kveld og jeg finner ikke ne god måte å sitte på...
Litt kjipt om du ikke kommer deg opp igjen.

Jeg ligger på sofaen og hører mannen sykler på soverommet:p

Sykle på soverommet faktisk.

Vi har trimsykkel i kjellergangen. (Jada, den gangen alle må gjennom når de kommer på besøk. På sikt skal den inn på gjesterommet/kontoret, tror jeg. Om der noen gang blir plass...)

Så spennende da:)
Noe du vil dele med oss?
Vil du dele menyen?

Jeg gikk "amok" i kokeboken Trines mat.
De jeg har hentet der fra er merket med ny.
Dette blir ukes menyen:

Fredag: NY Helstekt svinefile med potet- og eplesalat og balsamicoløk
Lørdag: NY Andebryst med appelsinsaus, ovnsbakte rotgrønnsaker og rødløk- og eplekompott
Søndag: NY Pai med løk, paprika, bacon og ost
Mandag: Blomkål med ostesaus, erter og bacon
Tirsdag: NY Torsk med nøttelokk, søtpotetmos og chilismør
Onsdag: Koteletter med ost og ananas
Torsdag: NY Torsk med chorizosalsa, blomkålpure og asparges

Last edited:
Litt kjipt om du ikke kommer deg opp igjen.

Synes jeg også

Usikker på når mannen kommer hjem, nemlig, han snakket om mesteparten av a-lagstreninga og så litt av old boys (mest for å slippe løpetrening med a laget?) han gikk klokka sju, men når han er tilbake aner jeg ikke. Og å evt ligge vondt i badekaret og ikke komme meg utav frister ikkje, så jeg dropper det.

Back
Topp