Støvsugeren er jenta mi livredd så det blir lite av her for å si det sånnHer er mini en uke gammel...og han sover så mye at det har ikke rukket å hope seg så mye opp enda
Eneste jeg ikke har gjort siden baby kom i hus er å støvsuge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støvsugeren er jenta mi livredd så det blir lite av her for å si det sånnHer er mini en uke gammel...og han sover så mye at det har ikke rukket å hope seg så mye opp enda
Eneste jeg ikke har gjort siden baby kom i hus er å støvsuge![]()
Mine og er redd denStøvsugeren er jenta mi livredd så det blir lite av her for å si det sånn![]()
Etter jeg fikk frøkna gikk jeg til en ernæringsfysiolog for å få hjelp med vekten.Bør man? Hvorfor?
Støvsugeren er jenta mi livredd så det blir lite av her for å si det sånn![]()
Du er jo inne på listen![]()
Du kan bruke et sammenpisket egg også, samme effekten.
Poenget er at dersom man får i seg karbohydrater bør man også få i seg proteiner
Går bra her, akkurat kommet hjem fra 4 ukers feriehvordan går det hos dere da? gjort noe spennende i det siste?
De kommer ikke fra megOmg, over 300 innlegg på noen formiddagstimer :-D
Godt jobba :-D
Klart jeg skal detSkal ikke du være med til Roma???![]()
Vi får se . Håper den blir sendt i dagÅ nei, håper ikke det er forsinket![]()
Hallo. Du er savnet hergod formiddag jenter. hvordan går det med dere?
OkEtter jeg fikk frøkna gikk jeg til en ernæringsfysiolog for å få hjelp med vekten.
Hun var veldig nøye med balanse i kosten, det var en av de tingene hun mente var viktig.
En annen ting er at man av karbohydrater blir man ganske fort sulten igjen, men tilsetter men noen proteiner holder man på metthetsfølelsen lenger...
He he santJada, er heldigvis det
Men man får ikke noe bilstol her nede...![]()
Skjønner at besøket blir prioritertVi har fått besøk![]()
Opptatt med babykosPlutselig ble det veldig stille her
Måtte starte ryddingen.Plutselig ble det veldig stille her