Hyggelig med selskapHaha! Det gjorde du vel...Gitte turte vel ikke si nei til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig med selskapHaha! Det gjorde du vel...Gitte turte vel ikke si nei til deg
Det varierer. Før var det i 11 tiden. Fikk det ned til 9, men nå har det sklidd helt ut. På mandag er det på igjen med rutinerUff da.
Når er det hun pleier å legge seg?
Hun sa 17Ok, mente du sa du ventet 17 når du dro på ferie.
Da husket jeg feil
Ikke hør på henneFørst klager dere på at jeg har for langt nick, og så bruker jeg kvelden til å finne ut hvordan jeg skal forkorte det så er ikke da bra nok heller![]()
Bare oss treSånn var det ja!Visste jo egentlig det
Skal dere reise sammen med noen, eller bare dere i familien? Ja, og så Ronja da
![]()
Fremdeles 'musemor med langt nick' for megBedre med et litt kortere nick nå?
Ok, siden du også husker det så var det ikke bare hukommelsen min som var på bærtur..Hun sa 17![]()
Ja, savner babylydeneJa, det er det. Man blir sittende og lytte til de en stund![]()
Hurra for gode nyheterJippi, nå blir lille U glad.
Kjennes ut som om melken har kommet tilbake igjen
Kjære Knoll og Tott, ikke skrem meg slik..
Jepp, der har du megDu er jammen det perfekte reisefølget![]()
Hehe, du er unnskyldtSer den.. Jeg følte til tider jeg var i veien bare jeg jobba 80%hehe!
Hvor lenge igjen til permisjon? Jeg husker jo ingenting
Bra han koste seg da![]()
Er ganske annerledesJa, greit med litt plass da. Mannen har lyst på seilbåt, men vet ikke..... har aldri vært med på en seilbåt så må kanskje prøve en tur først.
Den som venter på noe godt.....osvHar det, men ikke på en stund enda..
Jippi, klar for skravlingJada masa![]()
Har 98% nå, og laderen står i ;-)
Ja vi får gjøre det en gang, men virker litt skummelt. Redd jeg hadde fått følelsen av at båten hele tiden skulle tippe/ gå rundt....Er ganske annerledesBør prøves ut
![]()
Tipper det går helt fint jegGidder ikke å ta det når han har sovna igjen etterpå for da skal jeg spise nemligmen det er ikke store oppvasken så overlever nok det
![]()
Er jo et stykke detEr 2 t hver vei
Haha. Hver sin sjarmJa, savner babylydene
Er ikke det samme med snorkingen til 7 åringen![]()
Ja, hva ellers?!Å skravler?
For da våkner jeg midt på nattaHvorfor ikke det?