HjelpesGår bra med meg
Telefonen er det verre med. Bare 2 % igjen nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HjelpesGår bra med meg
Telefonen er det verre med. Bare 2 % igjen nå![]()
Framover er braRykker stadig fremover, men fortsatt langt igjen![]()
Veldig spent på hva du tipperJeg har ikke fulgt med på listen så veldig jeg, men vedder på at jeg kan tippe hvem som ligger i toppen![]()
De fleste her inne trenger vel det?Da hadde det vært kjekt
Jeg trenger også...mellomste trenger ny![]()
Prøver så godt jeg kanFramover er brabare å stå på!
Veldig spent på hva du tipper![]()
AU austakkars
Har vært plaga siden jeg var 3mndSå kjedeliger jo så vondt
Jeg plages med dotter, men heldigvis ikke betennelse
Han kunne ha badet hele året om han hadde fått lovÅåh...det er jo stasorker han å bade da?
Kan jeg spørre hva som skjedde?Ja, gjett om jeg skal skrive klage til restauranten hvor d skjedde på!
Men sender d per mail, gidder ikke klage på Facebook liksom.
Ikke braHar vært plaga siden jeg var 3mnd
Du får inn mange innlegg likevel..Har endel å gjøre idag![]()
Oi, nei stakkarHva har skjedd? Ikke lett å være rolig når man er liten og helst vil leke, sikkert..
![]()
Drikker for mye. Ikke gravidSlapp av på sofaen du
Drikker du nok? Gravid?
Badetemperaturen er stort sett fin over hele fjøla denHar du sjekket i nærheten?
Nei, ikke vært noe vær til å bade i d siste. 18-19 grader på dagtid. Maks.
Uff da.Søndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.
Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.
Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.
Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.
Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.
Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..
Å nei, så fælt!Søndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.
Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.
Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.
Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.
Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.
Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..
Med meg i koffertenJa, vi har bestilt. Blir Rhodos 23 august