Du kaller det krampetrekninger, jeg kaller det oppvarming...Siste krampetrekning før ny måned![]()
Du kaller det krampetrekninger, jeg kaller det oppvarming...Siste krampetrekning før ny måned![]()
Det hørtes skikkelig stilig ut daDet som blir litt kult er dersom du lager en langpanne sjokoladekaka.
Lager et stort hull i midten og legger hvit fondent oppi.
Heller oppe nesten stivnt grønn gele laget med en dl for lite vann og har i godteri krokodiller.
har krem rundt og la strand med drink paraplyer og seigmenn
Den pleier å virkeLur strategi![]()
Det er passe frekt altså!!Synes det er ufint med telefonselgere som ringer så sent![]()
:
Reservert meg har jeg gjort også...
Det må det helt klart. Og jeg må skrive og ikke lese så myeMå være litt liv da ja![]()
Nei det skulle tatt seg ut?!Det holder lenge
Hvis ikke blir det jeg og mannen som spiser for mye. Det er jo ikke bra![]()
Ja, det pleier å være detEr alltid mest liv i begynnelsen av måneden så kan være greit å prøve å lege et lite forsprang da
Den synes jeg var drøyDet er passe frekt altså!!![]()
Da hadde det blitt en tung start på åretNei det skulle tatt seg ut?!![]()
Jeg har notert ned tipset
Det tror jeg ikke jeg har tid til dessverre, så får ta det igjen på et senere tidspunktJa, det pleier å være det
Bare å brette opp armene de neste dagene![]()
Og det er veldig populært blant barnaJeg har notert ned tipset
Kan være noe å lage til barnebursdagen
Jeg har selv lagd regnbuekake som jeg synes ble ekstra fin da
Ellers har det gått i vanlige kaker her.
Det har vi her også
Har tidligere feiret jul hos foreldre og svigerforeldre, men nå har vi begynt med feiring hjemme hos oss![]()
Prøve å jage vekk babykilo med småkakerDa hadde det blitt en tung start på året
Kvitte seg med babykilo og et lass med julekaker![]()
Gode muligheter for å ta igjen senere også daDet tror jeg ikke jeg har tid til dessverre, så får ta det igjen på et senere tidspunkt
Det tror jeg hjelper litePrøve å jage vekk babykilo med småkaker![]()
Det er det.Gode muligheter for å ta igjen senere også da![]()
Det kan jeg tenke megOg det er veldig populært blant barna![]()
Men tenk så gøy det hadde vært å prøveDet tror jeg hjelper lite![]()
![]()
Det skjønner jeg godtDet begynte vi med for to år siden, dette blir tredje jul hjemme. Det hender vi har besøk, mamma og pappa var her et år, og det hender vi er alene, det var vi i fjor, det hender vi får romjulsbesøk, og vi tar det som det kommer. Men at vi er hjemme hos oss selv kom med dette huset, da vi bodde 35-40 mil fra våre foreldre var det naturlig å dra på juleferie, ellers var vi helt alene hele jula og romjula og nyttår. Nå treffer vi andre i løpet av jula selv om vi er alene selve julaften.