Skravletråd august

Haha...da rekker du ikke kjede deg nei:p

Hehe nei. Spørsmålet er hva lillesøster føler om dette. Hun kommer til å være utslitt når jeg skal på trening og vil vel helst sove da :eek:

Får levere storesøster på SFO litt tidligere enn skolestart så lillesøster for hjem og sove dupp før vi skal på trening :)
 
Tar ikke sjansen på å gjøre alt da. Jeg pleier å gjøre unna gjærbakst i november:) småkaker lager jeg i desember. Tror jeg skal lage en del i slutten av november i år da.

Der er forskjellen, jeg lager ikke nevneverdig gjærbakst. Skal jeg gjøre det, og det har jeg planer om bittelitt i alle fall, kan jeg med fordel gjøre det i november eller oktober ja. Også baker vi ikke så mange slag til jul, så det tar vi i adventshelgene.
 
Hvor mange slag baker du da??:)
Varierer litt, alt fra 5-7 slag:)
Lager i tillegg fylte horn, grove rundstykker og julebrød.
Og ja, jeg er i overkant glad i å bake ;) :D
 
Bake gjør jeg helst tett opp til advent, men ikke for sent i desember heller. Orker ikke stress og mas...

Men jeg vil både ha ferske kaker til jul, og at der faktisk er igjen kaker til jul...
 
Ehhehe :D jeg er ikke så veldig god på det der selv. Har f.eks :cat:flere ganger stått bare en halvtime før jeg skal av gårde i bryllup og bestemt hvilken kjole jeg skal ha på. Litt beslutningsvegring kan du si.
Hvis du er høygravid til jul er det jo deilig med alt som er ferdig god tid i forveien da, så slipper du å stresse! Det verste som finnes er å ut å shoppe i førjulskaoset, og å skulle gjøre det med stor mage... :wtf::confused:

Jepp, så shoppe vil jeg helst gjøre tidlig. Jeg er allerede delvis sykemeldt pga bekkenløsning, så å stresse rundt på senteret på en lørdag like før jul er særdeles lite fristende.....
 
Der er forskjellen, jeg lager ikke nevneverdig gjærbakst. Skal jeg gjøre det, og det har jeg planer om bittelitt i alle fall, kan jeg med fordel gjøre det i november eller oktober ja. Også baker vi ikke så mange slag til jul, så det tar vi i adventshelgene.
Det skjønner jeg. Gjærbakst er greit å få unna. Tar jo litt tid med den og den holder seg jo godt i fryseren :)
Koselig å bruke adventshelger til baking :)
 
Jada og har allerede hatt 3 netter i telt ;) men skal huske å kjøpe votter for han ble så kald på fingrene så tok på han sokker på føttene men skal ha noe tykkere merket jeg :p
Du er tøff altså!:D
Jeg hadde aldri dratt på telttur med så liten baby:p
 
Back
Topp