Egentlig ikke, er den jeg har fra før bare i en annen fargeEllena var først, liker godt den stilen. Så hukommelsen din er ganske god![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikke, er den jeg har fra før bare i en annen fargeEllena var først, liker godt den stilen. Så hukommelsen din er ganske god![]()
Ganske imponerende hvor mye du husketSå ikke så galt husket av meg, og så lærte jeg noe nytt, tusen takk![]()
OK skjønner. Du får nå føle på det i morgen tidligHan syns jeg hoster for mye fremdeles.
Jeg syns min almentilstand begynner å bli ganske bra
Da går det150 innlegg igjen![]()
Åh elsker Gøteborg . Var der i juliDa ser det ut som om vi tar turen til Göteborg neste helg ❤
Muslimsk helligdag så invitert av noen venner der![]()
Hodet mitt er veldig flink til å huske mye rart jeg egentlig ikke trengerGanske imponerende hvor mye du husket![]()
Så for din del passet det bra å bytte veskeEgentlig ikke, er den jeg har fra før bare i en annen farge
Ikke lenge igjen nå da150 innlegg igjen![]()
Åh kjære gode du<3 Nå ble jeg utrolig glad . Gratulerer så masseMye bedre vil jeg siHar termin 13.mai ❤
Har ikke vært der siden jeg var barn jeg og det eneste jeg husker er LisebergÅh elsker Gøteborg . Var der i juli
Åh da må du ra turen igjen !Har ikke vært der siden jeg var barn jeg og det eneste jeg husker er Liseberg![]()
Vi får se hva jeg får tid til i morgen.Ikke lenge igjen nå dadette klarer du
![]()
Bra med deg?God kveld![]()
Har egentlig mer lyst til å se StocholmÅh da må du ra turen igjen !
Ikke vært der? Men ja ser den . Der var vi hmm. Var når frøkna var 4 mnd troHar egentlig mer lyst til å se Stocholm
Har sett veldig lite av Sverige, men har lyst til å se mer..Ikke vært der? Men ja ser den . Der var vi hmm. Var når frøkna var 4 mnd tro
Ikke dum plan detHar sett veldig lite av Sverige, men har lyst til å se mer..
Det skal ikke jegMå også i seng snart.
Tidlig opp i morgen