Skravletråd August 2016

Oppfølgningsprøver ettersom celleprøvene viste noe utslag. Ikke alvorlig. Men de vil sjekke at kroppen fremdeles ordner opp i det selv over tid
Det er fint da at de holder øye med det :)

Det må da dere få vite
Ja tenkte å spørre i morgen. De dagene vi har vært der til nå har det vært flere barn som har vært utrygge og grått mye og krevd at ett personal har omtrent bæret på dem konstant for at de skal roe seg i tillegg til at det virker som det er sykdom som går blant personalet også så har jo endt med at storebror har søkt til oss fordi flere av personalet går rundt og allerede trøster andre barn som også er utrygge og gråter og dermed søker en voksen. De som ikke bærer på gråtende barn har de andre barna som allerede er godt tilvendte. Føler meg liksom ikke helt trygg på at ett personal vil ta seg av han om han er trist og lei når vi ikke er der selv om det nok er en voksen som gjør det.

Ja synes også det. En av oss blir nok værende tenker jeg ihvertfall på pauserommet:). Ikke noe gøy å gå fra han når han gråter slik allerede når vi drar.
Er ikke unormalt at de gråter når mamma/pappa drar.
Det er det at han ikke slutter som bekymrer meg litt.
Jeg satt på kjøkkenet under tilvenningen og hørte han sluttet så fort jeg var ute av syne

God kveld :) produktiv dag. Vært med bror og hans kjæreste, hun har bursdag idag, så vi har kost oss i byen, vært hos samboers bestemor og spist pizza. Måtte forte oss hjem da vi fikk litt kjedelige nyheter.
Høres ut som en koselig dag:-). Hva skjedde?

Er ikke unormalt at de gråter når mamma/pappa drar.
Det er det at han ikke slutter som bekymrer meg litt.
Jeg satt på kjøkkenet under tilvenningen og hørte han sluttet så fort jeg var ute av syne
Er det jeg også bekymrer meg for. "Alle" sa til meg før han startet at han nok ville gråte i det vi dro men slutte kjapt etterpå når han kom igang med lek osv. Men når personalet ringer til oss etter en 3 timers tid fordi de ikke har klart å få han til å sove og han har grått mye siden vi dro (med noen opphold innimellom hvis de har klart å avlede han med en leke osv). De vil nok klare å få han til å sovne etterhvert (håper jeg) men for tiden gråter han til og med når vi setter han i bilen, hvis vi er hos foreldrene mine og vi kommer ut av synsfeltet hans osv.

Burde egentlig lage noe mat som lunsj denne uka videre på jobb. Tenker tacosalat. Men må finne orket

Ja synes også det. En av oss blir nok værende tenker jeg ihvertfall på pauserommet:-). Ikke noe gøy å gå fra han når han gråter slik allerede når vi drar.
Til trøst så hylgråter vår når vi forlater hver dag. Men de sier det tar noen minutter nå før hun roer seg. Og så går det supert hele dagen. :)

Back
Topp