Å neiEldsten kom hjem fra skolen og ble sendt rett i seng med et stort glass varm sjokomelk.
Da er en til her syk![]()
Masse god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiEldsten kom hjem fra skolen og ble sendt rett i seng med et stort glass varm sjokomelk.
Da er en til her syk![]()
Hvorfor må du gå så ofte?Får se om det går like bra i januar når jeg må tilbake![]()
Men ikke fort nokSynes det går i et forrykende tempo jeg![]()
Jeg har hentet dere innDu vet, slike gravidnykker kommer på de rareste tidspunkt.
Så langt bar du ligger da..
Tusen takk, håper det ikke blir for illeÅ neistakkars...
Masse god bedring!
Nei da er det viktig med hvileKan jo ikke legge seg sent når man er syk
Jippi, kanskje vi snart kan samsnakke daJeg har hentet dere innbare 2 timer bak nå
![]()
Godt å høreJepp, men begynner å bli mye bedre nå.
Blir nok jobb i morgen![]()
Mannen er visst ikke helt enig i det..Godt å høre![]()
JeppSom bare blir tull når de arver hverandre![]()
Jøss så flink du erBAre 400 igjen nå![]()
Det kommer seg, men fremdeles ikke sikker på at det gårJøss så flink du er![]()
Hørtes ut som en koselig dag frem til slutten, hva skjedde?God kveldproduktiv dag. Vært med bror og hans kjæreste, hun har bursdag idag, så vi har kost oss i byen, vært hos samboers bestemor og spist pizza. Måtte forte oss hjem da vi fikk litt kjedelige nyheter.
Oppfølgningsprøver ettersom celleprøvene viste noe utslag. Ikke alvorlig. Men de vil sjekke at kroppen fremdeles ordner opp i det selv over tidHvorfor må du gå så ofte?
Uff. Det er dritt daKlart å hoste på meg hodepine![]()
TakkUff. God bedring!![]()
Ja synes også det. En av oss blir nok værende tenker jeg ihvertfall på pauserommetSynes det høres veldig merkelig ut når han virker så utrygg