Jeg liker å følge litt med på den selv om det ikke er noen fare for at jeg faller for langt nedHar ikke sett innom listen på lenge så aner ikke hvordan den sr ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker å følge litt med på den selv om det ikke er noen fare for at jeg faller for langt nedHar ikke sett innom listen på lenge så aner ikke hvordan den sr ut
Tusen takk.God bedring til han pgså
Er ett stykke, ca 15-20 min.Er det langt å kjøre?
Ikke så ille det daEr ett stykke, ca 15-20 min.
Hvordan gikk det?Er ett stykke, ca 15-20 min.
Ja ikke gøy i det hele tatt. Storebror har blitt håpløs å gå i bilen etter bhg start. Hyler bare vi nærmer oss og henger seg fast rundt halsen vår. Vil ikke ha noe å leke med i bilen bare kaster det vekk. Virker som han har fått skikkelig seperasjonsangst etter bhg start. Og i morgen vil de i bhg at vi drar så de kan få ha ansvaret for han og legge han. Men de dagene vi har vært der nå har de knapt gjort noe med han, holdt mer på med da andre barna selv om vi setter oss vekk og lar de ta ansvarHørtes heftig ut
Sikkert godt detTusen takk.
Var oppe med varm sjokomelk og et par brødskiver til han for litt siden
Jeg får helt vondt av gutten deresJa ikke gøy i det hele tatt. Storebror har blitt håpløs å gå i bilen etter bhg start. Hyler bare vi nærmer oss og henger seg fast rundt halsen vår. Vil ikke ha noe å leke med i bilen bare kaster det vekk. Virker som han har fått skikkelig seperasjonsangst etter bhg start. Og i morgen vil de i bhg at vi drar så de kan få ha ansvaret for han og legge han. Men de dagene vi har vært der nå har de knapt gjort noe med han, holdt mer på med da andre barna selv om vi setter oss vekk og lar de ta ansvar
Pleier å følge med litt men glemt det nåJeg liker å følge litt med på den selv om det ikke er noen fare for at jeg faller for langt ned
Må få i han litt varmt når han er forkjølet, og litt oppvarting skader ikkeSikkert godt det
Du ligger på andre plass mellom Shadow og RonjaRPleier å følge med litt men glemt det nå
Hadde ikke gått fra han før de faktisk viser at de tar seg av hanJa ikke gøy i det hele tatt. Storebror har blitt håpløs å gå i bilen etter bhg start. Hyler bare vi nærmer oss og henger seg fast rundt halsen vår. Vil ikke ha noe å leke med i bilen bare kaster det vekk. Virker som han har fått skikkelig seperasjonsangst etter bhg start. Og i morgen vil de i bhg at vi drar så de kan få ha ansvaret for han og legge han. Men de dagene vi har vært der nå har de knapt gjort noe med han, holdt mer på med da andre barna selv om vi setter oss vekk og lar de ta ansvar
Tror jeg ikke jeg heller hadde gjortHadde ikke gått fra han før de faktisk viser at de tar seg av han
Hehe gjorde du det?Sitter å føler at litt lille U kos ikke hadde vært så ille nå.
Kanskje jeg bare skal overfalle eldste som komme inn av døren nå
Jeg sendte han i seng siden han ikke så frisk ut i det hele tatt.Hehe gjorde du det?
StakkarsEldsten kom hjem fra skolen og ble sendt rett i seng med et stort glass varm sjokomelk.
Da er en til her syk![]()
Det gjør jeg også.Stakkarshåper han snart er frisk igjen
Så dette, god bedring til hanJeg sendte han i seng siden han ikke så frisk ut i det hele tatt.
Og så kom jeg opp med et par brødskiver og varm sjokomelk
Høres lurt utStille her nå, kanskje jeg bare skal ta en tur i dusjen...