Så du tror det blir en skikkelig skravlekveld i kveld?Klart det blir liv her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du tror det blir en skikkelig skravlekveld i kveld?Klart det blir liv her
Hva heter dem?1 i sentrum og ett par utenom
Pleier å bli det på slutten av mndSå du tror det blir en skikkelig skravlekveld i kveld?
Jada, men planen på nyåret ser ut til å ryke pga mannen har fått beskjed om at nå starter praksisperioden for å bli godkjent som farmasøyt her!Blir vel din tur etterhvert også![]()
Du bør helst bli ferdig i dag?450 igjen, dette går for sakte
Haha ser det for megHvorfor er det slik at når man er alene hjemme så er man så vandt med at den lille sover slik at man hører fantom lyder fra rommet han og halvveis spretter opp for å se om han er våken![]()
Ikke bestandig, og det er ikke spesielt tett på kvalifiseringsplassene.Pleier å bli det på slutten av mnd
Sitter å føler at litt lille U kos ikke hadde vært så ille nå.Haha ser det for meg
Som om ikke fantomspark etter fødsel var ille nok![]()
Helst det.Du bør helst bli ferdig i dag?
Uvant å være alene hjemme?Hvorfor er det slik at når man er alene hjemme så er man så vandt med at den lille sover slik at man hører fantom lyder fra rommet han og halvveis spretter opp for å se om han er våken![]()
Enten er jeg på jobb, eller så er huset fult av folkUvant å være alene hjemme?
Å nei så kjedeligEldsten kom hjem fra skolen og ble sendt rett i seng med et stort glass varm sjokomelk.
Da er en til her syk![]()
Ah skjønnerHelst det.
Mest sannsynlig jobb og ukeshandel i morgen
Har ikke sett innom listen på lenge så aner ikke hvordan den sr utIkke bestandig, og det er ikke spesielt tett på kvalifiseringsplassene.
Men håper
Er det, stakkars lille, store gutten min.Å nei så kjedelig
Husker ikke akkurat nåHva heter dem?
God bedring til han pgsåEr det, stakkars lille, store gutten min.
Er ikke snakk om at han kommer på skolen i morgen
En helt vanlig tirsdagAh skjønner