Håper det nye kommer imorgen daJa har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det nye kommer imorgen daJa har det
Den er vel 18 år.Kb spurte om å få countersyrike som i følge kompisen har 12års grense..
Vel det hadde den ikke
Vært fin. Jobbet, handla, unnagjort ærende, laget middag og kosa med jenta som har vært i bhg. Så husarbeid og syingJada har vært det. Deres dag da?
Men masse fine farger der ute daMhm gjør det
Det var også det hun fant utDen er vel 18 år.
Imorgen er enda mer hektisk dag. Så får bøtte nedpå med kaffe og henge påDet skjønner jeg!
Slike dager er utrolig kjedelige, men håper du føler deg bedre etter jobb da![]()
Høres ut som en aktiv dag detVært fin. Jobbet, handla, unnagjort ærende, laget middag og kosa med jenta som har vært i bhg. Så husarbeid og sying![]()
Hva skjer i morgen?Imorgen er enda mer hektisk dag. Så får bøtte nedpå med kaffe og henge på![]()
Helt enigDe bør hjøre en bedre jobb
Her er det nettopp begynt å bli mørkt på kveldene og nattaSå fort mørkt det blir ute nå![]()
Håper det jeg ogsåHåper det nye kommer imorgen da![]()
16 og 18Den er vel 18 år.
Håper de gjør det daHelt enig![]()
Onkelungen til gubben har det. Gubben selv og forsåvidt. Men synes ikke det er greit at en 8 åring som i tillegg er ganske umoden får spille det til alle døgnets tiderDet var også det hun fant ut
Jeg tenker at om det kan kjøpe oss litt leksero så er det verd det.Vurderer sterk å kjøpe slike førskolebøker til mellomste her også
TakkHøres ut som en aktiv dag det
Flink du har vært
Syns fremdeles ikke det spillet passer for en på 1016 og 18
Flere verjoner
Å så fine de erTakkfikk laga 3 pannebånd
![]()
Vi får håpe på rutine etterhvert jaHåper dere får en god rutine på mandagene etterhvert da, men godt mellomste greide seg med å ordne mat osv alene![]()
Han får det ikke heller som sagtSyns fremdeles ikke det spillet passer for en på 10