Den er faktisk litt høy.Hva er normaltemperaturen din da?![]()
37-37,8 alt etter som når på døgnet det er.
Pleier kun å ha lav temperatur like før migreneanfall og det har jeg ikke hatt de siste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er faktisk litt høy.Hva er normaltemperaturen din da?![]()
Men en del av meg er også å være sta og kreativ.Nei, det er kjedelig
Vær som du er du![]()
12 år får han men min er jo 10Jeg driter i hva andre lar barna sine gjøre, min hadde heller ikke fått det.
Han er 9 år, kan kanskje få et med 12 års grense, men da skal vi spille gjennom det først
Ikke riktig enda.Gå å legg deg!![]()
De bør hjøre en bedre jobbDe vugger på han sier de ihvertfall. Men slik som han gråt idag da mannen gikk og overtok og fikk roet han ned så nytter det ikke med vugging/trilles. Da må han roes ned i armene.
Gå å legg degFy flate å jeg er sliten og trøtt
Har ikke kommet over et spill med 12 års grense han ikke får spille, men det er litt med det at han ikke får spille spill med en høyere aldersgrense enn det han er uten at vi vet hva det er.12 år får han men min er jo 10
Ikke enda, må vente littGå å legg deg
Mannem vet mye om spill så når han svarer ja så er det greit for megHar ikke kommet over et spill med 12 års grense han ikke får spille, men det er litt med det at han ikke får spille spill med en høyere aldersgrense enn det han er uten at vi vet hva det er.
Det høres lurt ut! Satser på at snuppa greier å holde seg sånn nogenlunde på bakken i tenårene, ellers får vi nok å slite med, og da kommer jeg til å klage på de arabiske geneneDa må vi passe på at de ikke møtes i den perioden, min er skikkelig ille på det området til tider.
Heldigvis har hun en storebror
Men da er det også en som har kontroll som hos oss.Mannem vet mye om spill så når han svarer ja så er det greit for meg
Ganske heldig sånn sett jaIkke vanskelig å skille de fra hverandre i det minste
Jeg må ofte skjekke lappen for å vite hvem klærne tilhører![]()
Jeg vet ikke hvor jeg skal klage for det har ikke hunDet høres lurt ut! Satser på at snuppa greier å holde seg sånn nogenlunde på bakken i tenårene, ellers får vi nok å slite med, og da kommer jeg til å klage på de arabiske genene![]()
Da legger du deg! Ingen er tjent med at du ikke får nok søvn når du også er syk!Fy flate å jeg er sliten og trøtt
Jeg har ikke snøring så glad han har detMen da er det også en som har kontroll som hos oss.
Er som regel mannen her også som vet
Glad jeg har en "grunn" der, for de fleste er jo så varmblodige og ivrige så ser for meg at tenårene der er bare et marerittJeg vet ikke hvor jeg skal klage for det har ikke hun![]()
Er mer redd for å bare sove en time, våkne og ikke få sove igjen.Da legger du deg! Ingen er tjent med at du ikke får nok søvn når du også er syk!
Jeg har litt snøring, men mannen har merJeg har ikke snøring så glad han har det
Jeg er ganske varmblodig selv i væremåten skal jeg love degGlad jeg har en "grunn" der, for de fleste er jo så varmblodige og ivrige så ser for meg at tenårene der er bare et mareritt![]()
Det blir en del på mandager ja!![]()