Skravletråd August 2016

Godt det;) Han har så ubehag pga brokken, ellers så ja
Ja bare for å lage middagsplan er da ikke så ille, kanskje greit å ha andre ting å tenke på ;)

Kjekt å hente OJ såpass tidlig .Var der 14 Så gikk vi å hilste på dyrene før vi gikk hjem . Nå leker de fint her. Fikk akkurat slengt gratengen i ovnen.
Flink du er :D

Koselig å hente tidlig i bhg ❤

Det jeg syns er rart er at babyen sparker så hardt inni magen, og er så sterk, men når den kommer ut er den så skjør...
Ja ikke lenge siden jeg tenkte samme tanke.
Veldig rart å tenke på, også behandlingen de får under fødsel :o
Men helt greit å passe godt på de og kose seg masse ❤

Så kjedelig da.
Må være utrolig stressende for dere
Ja er det også. Frustrerende og leit. Brukte laaang tid på å sovne idag med hjelp fra oss, våknet etter 50 min som er alt for lite fordi de ansatte ikke hadde sperret av sove området som gjorde at de eldre barna som hadde utetid kunne leke rundt de 3 som lå og sov. Forsto de ikke sperret av området før kl 12 når de andre barna skulle sove

Ja er det også. Frustrerende og leit. Brukte laaang tid på å sovne idag med hjelp fra oss, våknet etter 50 min som er alt for lite fordi de ansatte ikke hadde sperret av sove området som gjorde at de eldre barna som hadde utetid kunne leke rundt de 3 som lå og sov. Forsto de ikke sperret av området før kl 12 når de andre barna skulle sove
Vi har aldri sperret av der jeg har jobbet. Brna venner seg til lydene ;)

Skal de legge han i morgen?

Hvordan gjør dere det med jobb og slikt?

Prøver oss i bhg igjen idag. Gikk greit i starten men han er ikke komfortabel med å sove her merker jeg selv om både jeg og mannen er her. Trenger mye trygghet ser jeg
Noen trenger lengre tid for å venne seg til bhg :)

Back
Topp