Skravletråd August 2016

God morgen.

Mandag morgen

Ny uke. På tide å komme igang etterhvert.

Det haster ikke. Står jeg opp sju går det helt fint uten stress å ha begge ungene levert før halv ni

Men vi er i alle fall våken nå
Snuppa og jeg.
De store ungene sover, og mannen har stått opp og rydder hus.
Onkelen min, aka snekkeren, kommer om et par timer for å skifte verandadøren vår
God morgen Sara

God morgen :) snart levere i Bhg. Også er det husarbeid på menyen. Hva skal dere i dag :)?
Hadde tenkt å gå en lang tur i skpgen , men det pøsregner..

Må hvertfall legge sammen siste rest av klær , bært ut litt søppel etter rydding i helga

Så kjedelig

Her er det ganske bra vær, men det er mannen som tok turen til skolen med eldste, han skulle ha en prat med rektor ang leie av skolen til bursdag som han har avtalt. Jeg har levert mellomste i bhg men det skjer med bil.

Og jeg synes jeg har vært svært så "flink" som har makket meg til å sende to planlagte mailer i kveld.
Påmelding til banedans for mellomste

Og påmelding til gudstjenesten neste søndag som hun som femåringfikk spesiell invitasjon til (semesterstart, grilling,hoppeslott etc etter gudstjensten, og en liten gave/oppmerksomhet til femåringene i gudstjenesten.) Kirka her har et eller annet for nesten hvert årstrinn fra de får fireårsbok, femåringen her, førsteklasse får bok, andreklasse er de ikke noe, tredjeklasse er tårnagent og fjerdeklasse er ei anna bok igjen, femte vet jeg ikke, sjette er lys våken.... ja, det skjer stadig noe. Og så lenge ungene våre vil så følger vi det opp. Invitasjon kommer i posten i barnets navn til alle døpte barn i årskullet)
Oi, det var mye:)
Her er det kun 4års bok..

God morgen :) da har forkjølelsen meldt sin ankomst, foreløpig bare hos meg.

God morgen på dere!:) Ha en fin start på uken . Hva er deres planer i dag?:)

Så kjedelig

Her er det ganske bra vær, men det er mannen som tok turen til skolen med eldste, han skulle ha en prat med rektor ang leie av skolen til bursdag som han har avtalt. Jeg har levert mellomste i bhg men det skjer med bil.
Her bøtter det ned. Kjedelig ja.

Hva betaler dere for å låne gymsalen?

Back
Topp