Håper dere får ei god nattDa sover storebror i armkroken min❤. Enn så lenge ihvertfall. Må nok ligge slik en stund for å være sikker på at han sover godt så krysser jeg fingrene for at han får en bedre natt i natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får ei god nattDa sover storebror i armkroken min❤. Enn så lenge ihvertfall. Må nok ligge slik en stund for å være sikker på at han sover godt så krysser jeg fingrene for at han får en bedre natt i natt![]()
Jepp det gjør jeg ogDu lagde sånne stelleunderlag sant?
Ja da husker jeg rett. Kanskje du kan hjelpe meg. Hvordan ser de ut igjen. Er det at plasten/ toppen har revnet til på stellebordet. Og den sitter jo fast siden det er badekar under så derfor vil jeg ikke kjøle ny løs topp tror jeg. Så lagt et underlag eller trekk rundt . Jeg trenger hjelp, er ikke flink med santJepp det gjør jeg ogvanntette
![]()
Synes ikke jeg har slappet av så mye nei.Sånn jeg ser det har du ikke slappet av så mye enda. Satser på en bedre kveld og natt![]()
De ser slike utJa da husker jeg rett. Kanskje du kan hjelpe meg. Hvordan ser de ut igjen. Er det at plasten/ toppen har revnet til på stellebordet. Og den sitter jo fast siden det er badekar under så derfor vil jeg ikke kjøle ny løs topp tror jeg. Så lagt et underlag eller trekk rundt . Jeg trenger hjelp, er ikke flink med sant![]()
Hva er målene ?De ser slike ut
![]()
![]()
Eller du lager gjerne mål etter ønske?De ser slike ut
![]()
![]()
Ca 70x50cmHva er målene ?
Får ikke så lett tak i det vanntette stoffet så da er det endel ventetidEller du lager gjerne mål etter ønske?![]()
skjønner detFår ikke så lett tak i det vanntette stoffet så da er det endel ventetiddet jeg har er ferdig kuttet til å lage stelleunderlag
![]()
Oki , mye mønster å velge i ?299pluss frakta
![]()
Alt du vilOki , mye mønster å velge i ?![]()
Stort sett borte to lørdager i mnd. Jeg liker å være hjemme alene innimellom men ikke heele tidenVeldig mye ute og farter?
Ah. Er sånn hjemme menneske jeg ogStort sett borte to lørdager i mnd. Jeg liker å være hjemme alene innimellom men ikke heele tiden![]()
Jeg liker stjerner og sommerfugler godtAlt du vilundersiden er hvit.
Har noe stoff inne men alt kan ordnes. Hva liker du?
Uff da, håper ikke det blir en vaneGod morgen.
Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye
Det er morgen.
Jeg er trøtt.
Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.
Trøtt
Så nydelig teppeMin stemor driver med vognteppe ❤Vis vedlegget 193523
Får gi de en sjanse hvertfall. Snakke med pedlederJoda. Men om de på avd ikke hører?